{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

GRRR så forsvandt endnu en tråd! {{forumTopicSubject}}

Det kan sq i den grad pisse mig af, når man sidder og bruger tid på at svare i tråde og så opretteren bare sletter den igen.

Lad dog for h...... være med at spørge hvis du ikke har lyst til at få svar, også selv om svaret ikke er det du regner med!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GRRR så forsvandt endnu en tråd!
  • #1   19. sep 2008 Man burde virkelig overveje om det forsat skal være muligt for brugere at slette deres egen tråd. Det er enormt irriterende at 'spilde sin tid' på at svare i tråde, der bare bliver slettet, fordi man får 'lidt modstand'. Jeg kan virkelig godt følge din tankegang.

• #2   19. sep 2008 Ja jeg synes godt nok der bliver flere og flere slettede tråde. Det er en dum mulighed at have, kun HA'erne burde have den.

• #3   19. sep 2008 Måske vi skulle bede hjælpeadmins om at kontakte admins af siden, så de kan lave om på det, så KUn de eller haerne kan slette tråde. Det er ret trælsk, når man sidder og svarer i et emne, det så slet ikke er der længere, når man har svaret. hmm

• #4   19. sep 2008 var selv på tråden i går og ville ikke ha blandet mig men efter at læse med og kigge på profilen ja så tabte jeg altså luften og måtte bare ud med ordene, måske den var ilde hørt men da jeg vil gå i dybden med min mening for at glatte ud for min damp så var den væk øv

• #5   19. sep 2008 Det med at det kun er admins/HA'er der kan slette tråde synes jeg ville være fint.

Den tråd jeg hentydede til der forsvandt var en der var forarget over at nogle der havde katte i indhegning i nærheden af hvor vedkommende bor havde klaget over at vedkommende havde fritløbende katte, hvilket faktisk er ulovligt iflg. loven om mark og vejfred.

Det er skisme så irriterende når man sidder og bruger tid til at finde links og skrive svar osv. at folk så bare helt respektløst sletter tråden så alt de man har brugt tid på forsvinder ud i den blå luft.

• #6   19. sep 2008 ups så det ikke den tråd jeg var med i den var om huskat med killinger igen efter tre måneder

• #8   19. sep 2008 I kan jo ikk vide om det er bruger selv eller en HA'er som bedømmer at tråden skal slettes..

Selvom HA'er sletter mange i rap fordi de handler om noget der ikk er tilladt m.m. jamen det fik I jo os et føl over.. Det husker jeg stadig meget tydligt..

• #9   19. sep 2008 Angelce: jeg kan slet ikke forstå hvad du skriver ???? Kan du lige prøve at omformulere !!

• #10   19. sep 2008 Folk bliver små sure om det er en HA'er som sletter trådene hele tiden.. Så om det ville gøre en forskel om det var brugeren selv eller en HA'er tja det tvivler jeg på..

• #11   19. sep 2008 Nu forsvandt der endnu en tråd om en der havde en roommate der var allergisk over for katte.

I mange andre fora's er det muligt for admins at låse tråden. Hvis nu en HA'er havde slettet en tråd, kunne der gives en meddelelse om dette og så skulle den være mulig at låse.

Jeg tvivler på at en admin vil slette en tråd med mindre der blev nævnt navne eller folk blev totalt svinet til, dette har slet ikke været tilfældet i de 2 tråde der indtil videre er blevet slettet i dag.

• #12   19. sep 2008 Tina D ; er helt enig med dig.
    Opretter man er tråd,så må man sgi også tage ris og ros i stedet for at blive tøsefornærmet som man tit oplever herinde desværre.Håber der med tiden bliver lavet om på nogle regler/retningslinier herinde så der ikke går *jeg blev fornærmet over svarene i min tråd,så sletter den,trutmund*.

Måske derfor at der er en del *gamle kloge hoveder* er smuttet fra dette forum ?????

• #13   19. sep 2008 Den med roommate tror jeg var fordi den mindede for meget om en slagsannonce..

• #16   20. sep 2008 At man som bruger på Kg kan slette tråde, er virkelig en skidt ting. Oftest er det jo brugerne selv, som sletter trådene, når man ikke får de svar, man gerne havde set - tænk al den erfaring og de gode råd, som går tabt.

At et par Haere gennem tiden ikke har været i stand til at skelne skidt fra kanel, er vel blot endnu et mørkt kapitel i KGs historie, som ikke kommer denne diskussion ved.

Kommentér på:
GRRR så forsvandt endnu en tråd!

Annonce