1.007 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

ang erstatningsmælk til katte ang erstatningsmælk til katte

På mit arbejde igår var der en som kom ned og spurgte om det whiskas kattemælk vi havde om det var erstatningsmælk til katte, jeg sagde nej at det var det ikk..
Hun kom så sent derned at dyreklinikker, butikker havde lukket..

Er det ikk rigtig at det ikk er det?

Hun spurgte hvad jun så kunne give dem da kattemor var kørt ned og je sagde kaffefløde blandet med vand og torskorogn..
Har ikk selv haft killinger men har hørt de fra nogle..

Vil bare høre om det var helt slemt det jeg sagde til hende..?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang erstatningsmælk til katte
  • #1   21. sep 2008 Whiskas kattemælk er "slik" til katte over 10 uger, det ER kun slik, da der ernæringsmæssigt slet ikke er nok krudt i til killinger der skal vokse.....

afhængigt af hvor gammel killinger er, men jeg ville også have foreslåetdet du har.....hvis killingen er lille (ikke begyndt på fast føde) ville jeg nok have sagt at der på apoteket kan købes KMR eller pulver erstatning. hun kan læse meget om moderløse killinger på hittekillings HP

• #2   21. sep 2008 glemte at spørge hvor gamle de var killingerne, men vidste at whiskas ikk er godt for kattene udover som godbidder, så derfor anbefalede jeg hende det andet..

hun sagde at hun ville komme ned i løet af ugen og fortælle hvordan det er gået

Kommentér på:
ang erstatningsmælk til katte

Annonce