{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

for opmærksomheds søgende {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg bor alene har jeg en sød lille killing jeg valgte at tage imod da den ellers skulle være aflivet. katten er renlig og meget sød. Men syntes den er blevet lidt FOR sød.. den vil uanset hvad ligge på mit ben eller gå lige i hælene af mig konstant, og ligger jeg ned SKAL den bare ligge på min mave OGSÅ når jeg sover.. Dette er sateme træls når man har travlt eller skal koncentrere sig, og derfor søger jeg hjælp til at katten kan lære fx at ligge på toppen af sofa'en eller lignende :S ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for opmærksomheds søgende
  • #1   21. sep 2008 Måske en katteven ville hjælpe.

• #2   21. sep 2008 Altså at du anskaffer dig en til. Så behøver den jo ikke dit selskab hele tiden

• #3   21. sep 2008 har haft en anden kat men den der var ingen forskel :s

• #4   21. sep 2008 Leger du med den?

• #5   21. sep 2008 undskyld jeg spørger men du skriver at det er en killing?? og at du har haft en anden kat uden forskel?? hvad er der blevet af den anden kat?? hvor længe var de sammen?? hvor gammel er killing? 1. en meget lille killing bruger dig som forbillede og nogle trænger mere til nærkontakt end andre.2. syntes du det var hyggeligt i starten når den gjorde det?? så kan den ikke bare lige lære noget andet. 3. den anden kat?? hvor gammel var den?? det skal helst være en killing på ca samme alder og der går altså også noget tid inden du vil kunne mærke forskel op til en månede. ud fra hvad jeg skriver her kan du se at der er mange forhold der spiller ind. måske du kan give lidt flere oplysninger??

• #6   21. sep 2008 Kim L **har haft en anden kat men den der var ingen forskel **

Hvad er der blevet af den kat?... var det en killing?
    Og den opmærksomhedssøgende killing, hvor gammel var den, da du fik den?

Jeg har selv to voksne katte (brødre) som er særdeles opmærksomhedssøgende, og som også gerne ligger på mig når jeg sover.
    Men jeg har da et par ideer, som du måske kan bruge: Siden jeg satte en radiatorseng (en slags køje) op ved siden af min seng, vælger den ene kat ofte at sove der ... i hvert fald nogle timer. Og han snupper også ofte en lang lur der i løbet af dagen smiley

Og øverste køje i kradsetræet er også et hit. Der kan soves og hviles og blundes i tiiiimevis hver eneste dag - og så har man da fred så længe.

Så køb kradsetræ med køje og radiatorseng og se om ikke din killing vil blive glad for at ligge der.

Mange katte er også glade for lammeskind - du kunne da forsøge at lægge sådan et i sofaen.

Vent ikke for længe med at anskaffe kat nr. 2 (vælg en killing)

• #8   21. sep 2008 Enig med Felis.

Din killing er sikkert alene i timer hver dag og har ikke andre end dig at snakke med. Man bør altid tænke sig om en ekstra gang før man anskaffer sig et kæledyr om man har den fornødne tid og overskud til at tage sig af den. Killinger kræver megen kontakt og jeg er sikker på at en jævnaldrende kammerat til din killing vil kunne aflaste dig fordi de så har hinanden at lege og sove sammen med.

Et af formålene med at have et kæledyr er jo netop at man altid har en at komme hjem til, drage omsorg for og være sammen med og den skulle jo gerne blive glad for en også, ellers kunne man jo bare anskaffe sig et tøjdyr.

• #9   21. sep 2008 hvor er det dejligt din kat holder af dit selvskab, nyd det så længe det vare

• #10   21. sep 2008 jeg vil give de andre ret. jeg syntes du skal skynde dig og anskaffe dig en lille killing mere.. det har virkelig hjulpet herhjemme. der gik lidt tid og zuki sover stadig i sengen nogle gange om natten men hun hænger ikke hele tiden på mig. nu ligger hende og jessie tit i sofaen eller i stolen i stuen og hygger sammen..
    og din kat bliver SÅ meget gladere

• #11   22. sep 2008 Har selv en killing lige nu, og han er lige der hvor jeg er.
    Han skal ligge på mig om natten, om jeg så ligger på siden, så skal han op og ligge oven på mig.
    Han er med over hele huset hvor jeg er, om det så er på toilettet er han med, når jeg går i bad, sidder han foran brusekabinen og ser på.

Jeg synes det er skønt at han er så glad for mig, og at han gider være så meget sammen med mig.

Men hvis jeg ikke gider at have ham liggende hos mig, så sætter jeg ham selvfølgelig ned. Det samme kan du jo også gøre. Det har allerede hjulpet meget, og han kan selv ligge for sig selv i sofaen nu.

Men prøv at sætte ham fra dig når det bliver for meget for dig, og hjælper det ikke, ville jeg også nok overveje at få en lille ven til den.

Kommentér på:
for opmærksomheds søgende

Annonce