541 visninger
|
Oprettet:
SOS fundet kat {{forumTopicSubject}}
hjælp jeg har fundet en lille kat.... Han er helt sort...
og har et grønt halsbånd... ca. 6 måneder gammel... Han er fundet i skjern ved super brugsen... jeg har taget ham med hjem da han var ved at blive kørt over... og der efter var han på vej ind i butikken... hvis der er nogen der ved noget, eller ved hvad jeg skal gøre må i gerne skrive... eller ringe... tlf 31717528
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
(link fjernet)
En anden mulighed er også at sætte en fremlysning op på frontdøren i den brugs hvor du fandt den, på nærliggende tankstationer eller andre forretninger hvor der kommer mange mennesker.
Hvis han er kastreret, kan han evt. være chipmærket, og her kan kun en dyrlæge checke om han har en chip hvis der ikke er noget øremærke. Håber du finder frem til hans ejer.
Held og lykke
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis der ikke gør, så sæt et opsalg op i Brugsen, hos dyrlæger og dyreinternat og andre steder, om at du har taget denne kat med hjem,
og selvfølgelig dit telefonnummer.
Tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk den kommende tid og lav selv en fremlysning på ham.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
Det er jo ikke sikkert, at han er blevet væk...
dec 2006
Det er det nemlig ikke, nej - men det er han jo sådan set nu....
dec 2006
Hvis ikke katten er tynd eller forhutlet, så er jeg lige ved, at tro, at det er bedst at sætte katten tilbage, hvor den blev fundet.....
Ellers så må området i hvert fald spækkes med opslag, så ejerne kan få katten hjem igen.
(men lad os nu se, om ikke der er et telefonnummer i det halsbånd)
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
skriv hvad der sker
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det eneste, jeg ved om halsbåndet fra DB, er at det er grønt, og at DB's tlf.nr. står på, men prøv at ringe til dem for evt. nærmere beskrivelse.
dec 2006
Mega, det var nyt for mig med de DB-halsbånd. Rart at vide
SOS fundet kat