{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Trænger til lidt tryst :( {{forumTopicSubject}}

Ja i går var dagen som den plejer. Og om aftenen skulle j

jeg i biograf ved 6 tiden.. og da jeg kommer hjem

spørger jeg min kæreste om hvor katten den var ?

det viste han ikke, han viste bare den var der tidliger

men nu er den der altså ikke mere..

så tænkte den nok var udenfor men den kommer som

regel når den kan hører jeg kommer..

så jeg gik ud for at kalde på den. stod nok der ude i et

kvarter men ingen cinnamon kom.

så gik indenfor igen og ledte her hjemme, det kunne jo

være den havde gemt sig her..

men heller ingen kat her hjemme. så begynder jeg at blive

nervøs, for når klokken er 23 plejer den at være inde.-

jeg gik så i seng mens kæresten gik ud for at lede efter

den. men han fandt den heller ikke.

og til morgen gik jeg igen ud for at se om den var der,

men nej. Øv øv er bare så ked af det. den har aldrig

nogen sinde været ude om natten og håber bare ikke

den er væk, eller nogen har kørt den et sted hen !

Det skete for vores anden kat som for 3 uger siden blev

aflivet. men vi fandt ham igen efter 4 uger..

så håber den kommer igen, men hold fast jeg savner den

allerede.. livet er så surt syntes jeg.

Undskyld det blev så langt !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trænger til lidt tryst :(
  • #1   26. sep 2008 Ja det er væmmeligt når ens kat er væk. Det kan jo være han er listet ind i en garage og vedkommende der bor der ikke har set det og er uforvaret kommet til at lukke ham inde.

    Det kan jo også være at han bare er på et lille strejftog og kommer tilbage i løbet af dagen. Du kan jo evt. oprette efterlysninger af ham og sætte dem op i dit område og evt. i nærliggende butikker hvor der kommer mange mennesker.

    Jeg forstår godt din bekymring, og netop derfor har jeg mine katte i indhegning fordi jeg ikke har nerver til ikke at vide hvor de er. Der kan jo ske dem så meget: de kan blive kørt ned, de kan blive jaget ad hækkenfeld til af andre katte, de kan blive lukket inde i skure og garager osv.

    Jeg krydser fingre for at han dukker op i løbet af dagen... held og lykke og trøstekrammer.


  • #3   26. sep 2008 falck har lige ringet den blev kørt ned i går aftens og døde desværre af det smiley sidder her og græder og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv ..

  • #4   26. sep 2008 Åh det er jeg ked af at høre på dine vegne.
    Jeg kan heller ikke forestille mig hvad jeg skulle gøre hvis det skete for mig.

    Jeg ved ikke om du ved det (siger det som hjælp til en anden gang), men katte kan sagtens have et dejligt liv indenfor. Man kan også lave en indhegning eller løbegård til dem hvis man har muligheden.

    Mine to går udelukkende inde.. Men når jeg flytter i rækkehus vil jeg indhegne haven til dem.

    Søv sødt Cinnamon.


  • #5   26. sep 2008 Ej hvor sørgeligt og kan godt forstå du var nervøs over den ikke kom hjem , men trods alt godt at du har fået vished for hvad der er hændt den , så du ikke skal gå i uvisheden og vente .
    Føler virkelig med dig og sende så mange trøste kram , som du har brug for .......
    Knus


  • #6   26. sep 2008 Åh det var det jeg frygtede var sket. Jeg ved godt det er en hård besked at få, men i det mindste har du så vished om hvad der er sket med ham. Stakkels dig Bente at miste 2 katte inden for så kort tid.. jeg føler virkelig med dig. Først Paul Anka og nu Cinnamon. Jeg håber at han var dræbt på stedet og ikke nåede at lide.

    Stort trøstekrammer herfra og ære være Cinnamon's minde + <--- (skal forestille et kors)


  • #7   26. sep 2008 manden fra falck sagde den døde af dens kvæstelser ved dem.. ja det mega hårdt... de var inde katte fra de var killinger af og for 4 måneder siden fik de lov at komme ud.. og skal aldrig have ude katte mere ! det så hårdt. ork er bare så ked af det .. øvøv

  • #8   26. sep 2008 Det er jeg virkelig ked af at høre. sender dig de varmeste tanker og krammer.

    jeg kender det selv, for 14 dage side blev vores kat kørt ned og næste morgen kom vores nabo og spurgte om vi havde vores lille mis hjemme, det havde vi ikke, fordi om aftenen ville hun ikke ind også lukkede vi bare katte lemmen så hun kun kunne komme ind og ikke ud igen, hun plejer at komme ind efter en times tid når hun ikke vil ind når vi kalder på hende, men hun var død på stedet. det er bare så hårdt, jeg sagde også til mig selv aldrig mere udekatte, men det kunne vi ikke gøre fordi hendes bror (Garfild) er jo også udekat og man kan ikke lige pludslig forklar en kat de ikke må komme ud. men hvis han er ude for længe kalder jeg på ham....

    jeg føler med dig.


  • #9   26. sep 2008 Bente W,
    Åh nej dog smiley Hvor må det være forfærdeligt at miste to katte inden for så kort tid. Det gør mig virkelig ondt.
    Det eneste trøstende, jeg kan sige er, at I har fået vished ... værre hvis nogen havde kørt katten væk og I skulle gå i evig uvished om dens skæbne. Trods alt hellere vide at katten er død. Godt Falck ringede.

    Jeg kan godt forstå du er ked. Så forfærdelig trist, det der er sket. Medfølelse herfra.


  • #10   26. sep 2008 aii hvor er det forfærdeligt. føler virkelig med dig. kan godt forstå du er ked af det. det er forfærdeligt og miste ens elskede misser. men som de andre siger så det eneste trøstende er da at den ikke lider mere.

    - kan godt forstå du ikke vil have udekatte mere.. det har jeg heller ikke, overvejede om de skal være det når vi flytter. men det tror jeg ikke. der er alt for mange stakkels katte der mister livet i trafikken smiley

    trøstekram herfra og fra Zuki og Jessie


  • #11   26. sep 2008 Ej hvor er det bare såå trist :o(
    Gør mig bare Såå ondt..
    Sender de varmester hilsner til dig og trøsteknus fra os :o(


  • #12   27. sep 2008 puha det hårdt at komme hjem idag og der er ingen kat der kommer en i møde... kan slet ikke forstå det ...
    Er så ked af at jeg har mistet mine to øjesten på tre uger. regner med at jeg skulle være sammen med dem i mange år. men sån blev det ikke . øv øv


  • #13   27. sep 2008 Ja puha, jeg husker så udmærket den følelse ved at komme hjem og ens elskede kat ikke er der mere ... uh, det er bare så tomt og trist og helt forkert og slet, slet ikke til at forstå. smiley Men det er vel sådan sorgen er, og skal være.


  • #14   27. sep 2008 ja det tror jeg os den skal være men syntes det hårdt, og at det slet ikke er retfærdigt. har en kæreste der støtter mig rigtig meget.. og skal være glad for min søn skyld...
    Selvom jeg kun har haft dem siden de var 8 uger og til de var halv anden år så det en tid jeg aldrig nogensinde vil glemme...


Kommentér på:
Trænger til lidt tryst :(

Annonce