{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Miaver inden afførring {{forumTopicSubject}}

Min kat vil helst lave afførring udenfor, men hvis jeg er ude med hende eller døren står åbent, går hun nærmest hvileløst rundt og miaver virkelig meget, indtil hun har fundet det sted hun vil bruge som toilet. Andre der oplever dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miaver inden afførring
  • #2   2. okt 2021 Du skal have katten til dyrlæge det kan være forstoppelse og gøre meget ondt på katten.

  • Dorte  H
    Dorte H Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 25
    #3   2. okt 2021 Det kan naturligvis ikke afvises, at katten har et fysisk problem, men det behøver ikke være tilfældet - min 8-årige hankastrat gør typisk også opmærksom på at han skal af med noget, hvis han ved jeg er i nærheden, og har gjort det så længe jeg husker, så tvivler på, at det skyldes forstoppelse... smiley

    Så hvis det kun sker i den kontekst, og hendes afføring er normal, ville jeg ikke være bekymret - men er du i tvivl, så ta' en snak med dyrlægen-


  • #4   2. okt 2021 det kan være mange ting - og ingen ting
    det kommer an på så meget

    er katten ældre? kan det være gigt
    den kan have hård mave /tynd mave

    ingen af ovenstående, ja så kan den bare være en af dem som pænt fortæller hvad den laver
    jeg har en som fortæller ALT (nu skal jeg på bakke, nu er jeg færdig på bakken, nu går jeg i seng, nu sover jegmm)

    har så også haft en som havde været kørt ned to gange på hoften, så hver gang han skulle på bakken så for han rundt, og miavede. Men det var så pga hoften


  • #5   3. okt 2021 Altså jeg har en på 7 år der altid skal fortælle mig når han skal på kassen - også hvis han har kvalme smiley

    Så det kan være hel normal adfærd, men tjek da lige afføringen.


Kommentér på:
Miaver inden afførring

Annonce