539 visninger
|
Oprettet:
Der er mange useriøse annoncer herinde {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der har bemærket, at det vrimler med annoncer med killinger tilsalg herinde, men når man henvender sig i disse annoncer, så skal man være mere end almindelig heldig, hvis annoncøren reagerer på henvendelsen.
Hvorfor ialverden opretter man en annonce, uden at passe den?
Jeg har de sidste 14 dage henvendt mig til en masse annoncer, men der er kun 1 af dem jeg har fået en reaktion på, og der gik 5 dage før annoncøren svarede mig.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 38
Jeg syntes der er mange som svarer under deres markedsannoncer, når nogle stiller dem spørgsmål.
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Ellers syntes jeg bare det er træls, at der ikke lige findes sådan en lille lækker Perser/maine coon blanding med "kommodeben:)), til billige kr selvfølgelig....
aug 2007
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
Jeg svarer altid via PB og sletter spørgsmålet efterfølgende i annoncen.
Det med ikke at slette solgte annoncer er også smadder irriterende, men man kan jo skrive til en admin og gøre opmærksom på annoncen.
Lotte J, det lyder som om det er en langhåret gravhund du leder efter, :))
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
At der på kattegalleriet er en "uskrevet regel" om at annoncørene foretrækker pb'er det er jo ikke så let at gætte for en som ikke er hjemmevant herinde.
Jeg er en flittig bruger på 2 af de andre gallerier, og her er det en selvfølge, at sælger/køber kommunikerer med hinnanden igennem annoncerne.
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
Der er mange useriøse annoncer herinde