{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Der er mange useriøse annoncer herinde {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der har bemærket, at det vrimler med annoncer med killinger tilsalg herinde, men når man henvender sig i disse annoncer, så skal man være mere end almindelig heldig, hvis annoncøren reagerer på henvendelsen.

Hvorfor ialverden opretter man en annonce, uden at passe den?

Jeg har de sidste 14 dage henvendt mig til en masse annoncer, men der er kun 1 af dem jeg har fået en reaktion på, og der gik 5 dage før annoncøren svarede mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der er mange useriøse annoncer herinde
  • #1   1. okt 2008 Nu ved jeg ikke hvorfor nogle annoncer du har henvendt dig på, men jeg ser mange gange at opretteren beder folk skrive på en mail eller ringe på et tlf.nr. Så måske det er fordi de ikke er herinde så tit, de ikke svarer.
    Jeg syntes der er mange som svarer under deres markedsannoncer, når nogle stiller dem spørgsmål.

• #2   1. okt 2008 Jeg har oplevet at flere ikke får slettet annoncen, når de er solgt, og det er træls.
    Ellers syntes jeg bare det er træls, at der ikke lige findes sådan en lille lækker Perser/maine coon blanding med "kommodeben:)), til billige kr selvfølgelig....

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #3   1. okt 2008 Jeg synes det er irriterende at folk spørger under annoncerne i stedet for at sende en PB.
    Jeg svarer altid via PB og sletter spørgsmålet efterfølgende i annoncen.

Det med ikke at slette solgte annoncer er også smadder irriterende, men man kan jo skrive til en admin og gøre opmærksom på annoncen.

Lotte J, det lyder som om det er en langhåret gravhund du leder efter, :))

• #4   1. okt 2008 Sanni, nej da...Seriøs de er rigtig kære med de der kommode/rokokoben:)))... Har haft en engang og han var jordens mest elskelige og "uskyldige" kat.. en der havde det der udtryk "jeg har ikke gjort noget.. det var de andre":))

• #5   1. okt 2008 Jeg sendte en PB til en med en annonce med min drømmekat.. personen har ikke været på siden h*n oprettede annoncen.. ØV. Det er SÅ surt når det sker.

• #6   1. okt 2008 Ved mange af huskatte-annoncerne herinde, der stør killingernes køn og alder ikke oplyst, man har ikke engang oplyst hvilken del af landet killingerne befinder sig i og nu har jeg svaret på 11 annoncer, og ud af dem er der kun 2 der har reageret, og selv ved dem som reagerede, der gik der adskillige dage - der er ikke en eneste af de annoncer jeg har henvendt mig i, der har oplyst telefonnummer, mail eller andre kontaktformer.

At der på kattegalleriet er en "uskrevet regel" om at annoncørene foretrækker pb'er det er jo ikke så let at gætte for en som ikke er hjemmevant herinde.

Jeg er en flittig bruger på 2 af de andre gallerier, og her er det en selvfølge, at sælger/køber kommunikerer med hinnanden igennem annoncerne.

• #7   1. okt 2008 Jeg har ikke bedt nogen om at skrive deres telefonnummer i annoncen - det jeg har spurgt om i annoncerne er killingernes alder, køn og hvor i landet killingerne befinder sig - hvilket efter min mening er ting som burde stå skrevet i alle annoncerne.

Kommentér på:
Der er mange useriøse annoncer herinde

Annonce