{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

killinger og pris {{forumTopicSubject}}

hej alle på kg ville lige forhøre mig om hvad jeg kan være bekendt at tage for mine killinger da de er salgsklare den 23 december
de blir vacc. får ormekur & loppekur samt madpakke med fra royal canin hvori der blir lagt lidt legetøj og en børste i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger og pris
  • #1   3. okt 2008 *og nogle børster i

  • #2   3. okt 2008 okey og det er :)`?

  • #3   3. okt 2008 neutralisere og vaccinere ..... men de bliver ikke neutraliseret vel?
    Så kan du jo ikke tage pris for det.



  • #4   3. okt 2008 nej de blir ikke neutraliseret jeg spørg bare hvad jeg kan tillade mig da jeg mere tænker på det er jul osv

  • #5   3. okt 2008 nu skal det lige siges at prisen ikke er vigtig men at killingerne er sunde og raske og kommer ud til nogle ansvarsbesviste ejere da det betyder meget for mig de får det godt beholder dem hellere end gerne til de er 14 uger hvis bare de rigtige familier dukker op de sælges ikke som mussefangere men som en familie- mis. det betyder også meget for mig at prisen ikke er for høj da penge ikke afgør om det er de rigtige købere men de blir heller ikke solgt til studerende der bor hjemme. og til folk under 18 år uden forældres samtykke

  • #6   3. okt 2008 lis D hvad mener du med sådan en kat?

  • #7   3. okt 2008 men samtidig skal det heller ikke være gud og hver mand der kan købe en killing for så at sælge dem igen til "overpris"

  • #8   3. okt 2008 nååh okey på den måde. men din mening i forhold til pris ville ligge på 1000 kr ?

  • #9   3. okt 2008 Jeg synes også, du skal vente til efter jul med at gå af med dem. Så undgår du, at dine små killinger bliver julegaver.. Og ikke er spændende mere efter jul og nytår.
    Efter jul vil folk nok have overvejet det lidt mere, om der er plads, tid, råd og overskud til et lille nyt familie-medlem.
    Og mht. at prisen ikke må være for dyr, så tænk på, at det skal være nogle mennesker, der har råd - og vil tage sig råd - til at få katten til dyrlæge, hvis der skulle ske den noget..
    Vi har lige haft vores ene kat på operationsbordet for 6.000 kr. - det er utrolig mange penge, og hvis man ikke har 1.000 at give for en kat, så har man bestemt heller ikke mulighed eller lyst til at betale, hvad det koster, hvis der skulle ske den noget, og den skal behandles..

    Held og lykke med at finde nogle gode familier til dine misser smiley

    Mie


  • #10   3. okt 2008 mie mange tak
    ser mange annoncer med bla. kat til 1800 kr og prisen går tit og ofte meget længere op og så tænker jeg jo mit men på den anden side har amn heller ikke råd til at give fx de 1800 så har man jo heller ikke råd til katten
    det koster jo fx mig
    539 kr i foder
    5 ltr. kattegrus 50 kr
    legetøj
    dåsemad af 11,50 * med 10-15
    og de nye ejere skal være forberedt på det altså koster at have kat i huset
    men netop pga. af jul/nytår ville jeg ikke sætte prisen helt hen i vejret


  • #11   3. okt 2008 Jeg vil slutte op omkring de, der allerede har rådet dig til at vente med at sende dine killinger ud i deres nye hjem til efter jul. smiley

    En flytning er jo i sig selv stressende for en lille killing; pludselig kommer den et helt nyt sted hen med fremmede mennesker og måske oven i købet også fremmede dyr, den skal tage stilling til. Hvis du vælger at sende dine killinger ud i deres nye hjem lige omkring jul, vil de alt andet lige have midt i et virvar af familiebesøg osv., som vil stresse dem endnu mere, og en stresset killing er en meget sårbar killinger, fordi stress påvirker immunforsvaret. Dette øger risikoen for, at killingerne bliver syge... også selv om de er vaccinerede. smiley

    Mht. pris vil jeg foreslå dig at tage den pris, du har brugt på vaccinationer og dyrlægebesøg... altså mellem 500 og 1000 kr. pr. killing. smiley Og vil du gøre det ekstra godt for dine killinger, så få dem neutraliseret, inden de flytter ud i deres nye hjem og læg eventuelt denne pris oveni den pris, jeg nævner ovenfor. smiley

    Held og lykke med at finde gode hjem til dine mislinger. smiley


  • #12   3. okt 2008 mange tak for jeres råd. og jeg lytter til lis og venter til jul og nytår er overstået men med hensyn til prisen tager jeg nok lidt mere end 500 - 1000

  • #13   3. okt 2008 gør jo hvad der er bedst for misserne så venter til alt det højtids halløj er forbi

Kommentér på:
killinger og pris

Annonce