{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Når man beholder en killing eller 2.. {{forumTopicSubject}}

Min hun kat fik for ca. ½ år siden fire killinger og da vi kun er kommet af med 2 har vi jo "beholdt" de andre to (selvom jeg kun fik lov til at beholde han katten)

Ugen op til og efter fødslen var hun meget kælen.
Vi fik hende stiriliseret da hun kom i løb igen, det gik fint og hun blev ved med at være hendes eget "gamle" jeg.

Men hun er blevet mere og mere hysterisk, hvæser at killingerne bare hun ser dem.. Og det går også udover hunden, selvom de altid har været de bedste venner...

Nå men, til spørgsmålet: Er det dumt at beholde killingerne, eller stopper hun med at være sådan en hystade?
På forhånd Tak.. *Ss*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man beholder en killing eller 2..
  • #1   4. okt 2008 Det er helt op til hende selv. :o)
    hun mener vel at det er på tide at de skal klare sig selv ?

Vores mor-kat har altid accepteret, når vi beholdte killingerne - på et tidspunkt havde vi op til 9 "killinger" i forskellige aldre, fordi vi ikke kunne komme af med dem, og moderen gik fint sammen med dem.

• #2   4. okt 2008 Jeg vil tro hun stopper med at være så hys. Vi har 3 generationer her. Den ælste er den der bestemmer, men de andre har affundet sig med hirakiet. Så jeg tror det er et spørgsmål om tid.

• #3   4. okt 2008 Oki tak for det alle sammen... c,') Hankatten skal også af med bollerne, men da det jo ikke er meningen at vi ska beholde en lille prinsesse, vil vi ik bruge 1500 på hende.. Men hvis vi beholder hende alligevel, ofre vi da de penge... *Ss*

Kommentér på:
Når man beholder en killing eller 2..

Annonce