{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv mit tapet
  • #1   5. okt 2008 I mit "gæstevær.", det bliver det så ikke brugt til mere, men der har vores katte altid ville føde inde, så det er også gået lidt ud over tapetet, tror det har været killingerne, da de var små, ellers går ingen af vores katte på tapetet. Det lyder lidt som om de keder sig? Der er noget spray du kan købe ved dyrehandleren (cat nip), der fåes i spray, prøv at sprøjte det på kradsetræer og legetøj, så er de beskæftiget med det et godt stykke tid. Mine elsker det:).

• #2   5. okt 2008 Selvom jeg bruger Cat Nip spray jævnligt (for hygge og sjov), så har jeg et sted i mit hus (hvor en enkalt eller 2 katte) bare ikke kan lade mit tapet være. Det er heldigvis kun et stykke på 15 X 30 cm (så jeg skruer en lille træ-plade derpå, beklædt med enten tapet eller gulvtæppe i fremtiden). Håber det løser (det lille) problemet her i huset

• #4   5. okt 2008 Min har aldrig gjort det, om det er fordi jeg sørre for at klippe hans kløer når de bliver for lange skal jeg ikke kunne sige..

• #5   5. okt 2008 Jeg tror ikke det hjælper at klippe kløerne tværtimod. Katte kradser for at slippe af med kloskæl og duftafmærke (de har duftkritler på forpoterne). Det kan være at det er fordi lejligheden er ny og ikke dufter af dem at de bruger at "duftafmærke" på tapetet for at de skal have lejligheden til at "dufte" af dem.

Jeg ville gøre det, at jeg prøvede at sprøjte feliway på de steder de kradser og ellers "være efter dem" hver gang jeg tog dem i at gøre det andre steder end der hvor de må og simpelthen sætte dem hen til kradsetræet. Du kan også prøve at sprøjte catnip på kradsetræerne for at tiltrække kattene. De kradsetræer du har, er vel store nok til at de kan hænge helt udstrakte ikke? Ellers kan det hjælpe at give dem et gulv-loft miljø.

Kommentér på:
Øv mit tapet

Annonce