{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Hilsen fra Gustav {{forumTopicSubject}}

Jeg takker Kom Miniature = Muddi for stemmen smiley
Jeg har været lidt fraværende i konkurrence fordi min tålmodighed ikke kunne klare alle de omstemninger. Jeg blev for spændt smiley
Desuden har Morten ikke mobilen med når vi går tur for så hopper jeg på hans ben og siger miav.. Vil gerne have hele opmærksomheden...
Så der er ikke så mange nye billeder at vise..
Derudover er Morten lidt træt af at se på alle de annoncer hvor folk med blødende hjerter vil af med deres katte.
Han opfordrer derfor folk til at tænke sig om INDEN de anskaffer dyr smiley
Men det kan være vi snart ses
Hilsen Gustav


Kommentarer på:  Hilsen fra Gustav
  • #1   19. okt 2021 Velkommen tilbage Gustav smiley
    Er helt enig i dine betragtninger om, at vi skal tænke os om, inden vi anskaffer dyr. Det forpligter når man inviterer et levende væsen ind i sit hjem smiley


  • #2   19. okt 2021 Jeg forstår din Morten SÅ godt Gustav, det er træls med alle de annc.
    Vi er kun med i konkurrencen, muddi har fået besked på ikke at kigge i annc. for hun har jo mig smiley .
    Nu skal vi snart i seng og jeg skal have min godbid sammen med ulven smiley som får sin, vejeret er jo ikke til at være ude i så vi kan jo ligeså godt gå i seng.
    Vi ses Gustav og Morten


  • #3   20. okt 2021 Hvis du synes annoncerne her er trælse, så skulle du se hvad der dukker på i FB grupper. Utroligt så mange der "pludselig" får allergi. smiley

Kommentér på:
Hilsen fra Gustav

Annonce