Lykkelig sammenførsel... {{forumTopicSubject}}
Eftersom at flere* ønskede respons på hvordan det gik med at føre 2 adskilte søskende sammen igen efter godt 2mdrs adskillelse.
Første aften var der bestemt hvæsen og knurren fra Tulle's side, hun var bestemt ikke glad for at skulle dele sit kongerige med nogen. Men heldigvis var Jack kold som is og tøffede rundt og passede sig selv og ignorede Tulle's sure miner.
2. dag var den konstante knurren der stadig, dog var de adskillige gange henne og snuse, men Jack fortrak når hun begyndte at knurre.
Jeg måtte følge Tulle på toilet for at hun kunne få ro til at gå på bakken og ligeledes holde hende væk så Jack ku få fred til sine bakke besøg. Og de blev fodret i hver sit rum.
3. dag - første gang de skal være alene hjemme en hel dag, og jeg forventede at komme hjem til et hus der havde båret præg af deres magtkampe. Men istedet ventede der 2 ivrige katte bag døren der kæmpede om at sige hej først.
Enkelte knurren når Jack kom for tæt på, og Tulle holdt sig meget for sig selv, ville ikke putte og heller ikke rigtig snakke. Sørgede for at beskæftige mig med dem begge og give masser af godbider (bestikkelse virker altid)
Tulle lægger sig ind i hulen når hun ønsker fred og Jack er god til at finde ud af hvornår han skal holde sig væk, så vælger han at lægge sig i den anden ende af stuen.
Forsøgte med lidt fælles leg og forventede egentligt Tulle ville sætte sig imod, men nej, da legede begge med mig - og på ingen måde optaget af hinanden.
Og nu har vi 4.dagen, hvor de begge render rundt og jagter hinanden med ihærdige brydekampe - ikke én eneste gang har jeg hørt en knurren. Nu ligger de begge, i samme ende af sofaen og blunder. Dog 20cm fra hinanden, men jeg er sikker på det er et spørgsmål om få dage før de vil søge hinandens selskab når de putter.
Nu skal jeg bare begynde opdragelsen forfra, fordi Jack har ikke lært man ikke går på bordene og Tulle prøver en masse grænser af (muligvis for at vise at hun altså også er her
)
*Og jeg har glemt hvem, så derfor smider jeg en offentlig tråd
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Fortsat held og lykke med dem!
PS: Du er vel godt klar over, de går på bordene, når du ikke er hjemme :-)) Er det ikke meget nemmere, bare at tørre bordene af, når du skal bruge dem? Det gør jeg i hvert fald, og jeg har elleve katte.
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Men som Mega skriver, så danser katte altså på bordene når man ik er der - lige meget HVAD man gør (flytte møbler og lukke døre ville dog hjælpe...)
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 247
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
Lykkelig sammenførsel...