2.002 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

loppemiddel til drægtig kat mm loppemiddel til drægtig kat mm

jeg har en drægtig hunkat og jeg ville jo rigtig gerne forebygge mod lopper som jeg plejer men har hørt at man ikke må give de normale i nakken pga killinger så jeg tænkte på hvad bruger i forskelige herinde ??

hvornår plejer i og kunne se på dem de er drægtige med maven og sådan ? er nemlig helt sikker på hun er , men synes ikke hendes dievorter er kommet frem endnu .

håber at høre lidt om jeres erfaringer ) på forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  loppemiddel til drægtig kat mm
  • #1   8. okt 2008 jeg har flere gange brugt advantage selv omin kat var gravid eller har ammet killinger, menhvis du er nervøs så prøv at ringe og spørg dr. dyr. han har altid givet mig grønt lys og har aldrig haft problemmer med det produkt hvorimod jeg har fået at vide jeg absolut ikke måtte bruge frontline ;-D

• #2   8. okt 2008 ps. nogle katte kan du se det på dievorter tre uger efter parring men har da oplevet ikke at kunne sedet på dem før et par uger inden fødslen. ´men hvornår er hun blevet parret??

• #3   8. okt 2008 hej mette

tak for dit svar vil da lige ringe og høre dyrlægen ad så .
    hun er på vej ind i sin 3 uge men synes jeg kan begynde og se det lidt på maven af hende =) men har hørt folk sige allerede efter 2 uger efter at man kan se det ??

• #4   8. okt 2008 hejsa. i løbet af en uge tror jeg du kan begynde at se noget. når hun ikke er længere inde i graviditeten kan du sagtens uden problemmer give hende advantage nu.

• #5   8. okt 2008 ps. jeg tror kun det er de mest erfarne der har oplevet mange gravide missere som kan se noget efter allerede to uger. jeg plejer at sige ved tre til fire uger.

Kommentér på:
loppemiddel til drægtig kat mm

Annonce