{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Shakila S
Shakila S
Tilmeldt:
8. okt 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

HJÆLP - Killing sløj efter vaccine {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har en rigtig lille frisk killing, men i går var han til dyrlægen hvor han blev vaccineret og fik ormekur. pludselig igennem hele natten, er han blevet mega dårlig, han er fuldstændig sløv, og trækker været tungere end han plejer. Han er fuldstændig stille, nogle gang er jeg bange for han er død. Og hvis man løfter ham begynder han er pive.
Jeg har bestilt tid hos dyrlægen, men de har først tid kl 15.30 i dag, så går bare og venter og er bekymret.

Håber virkelig der er nogen der har en idé til hvad det ku være.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - Killing sløj efter vaccine
  • #1   9. okt 2008 Mit første gæt ville være at den ikke kan tåle vaccinen men så burde den reagere hurtigere.... Så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være...

    Men held og lykke til dig og din stakkels lille mis


  • Shakila S
    Shakila S Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   9. okt 2008 Okay, ja det virker nemlig også sådan. Ja det er første gang han bliver vaccineret, jeg ved ærlig talt ikke hvad det er for en vaccine. Jeg tog ham bare med ind til dyrlægen, også stak han ham bare med vaccinationen..



  • #3   9. okt 2008 Og så giver man ikke ormekur samtidig med vaccine, men en uge FØR.
    Hvilken ormekur fik killingen?

    Har en killing mange orm, og de bliver dræbt på én gang (f.eks. med Milbemax), danner de mange toxiner (giftstoffer), som i værste fald kan slå en killing ihjel. Det er sket nogle gange, desværre.

    En killings organisme kan i det hele taget have svært ved at tackle påførte "giftstoffer" (som en vaccine også er).



  • Shakila S
    Shakila S Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   9. okt 2008 Nårh undskyld.. det var min fejl, nej jeg har fået sådan en bog jeg tjekker lige

  • Shakila S
    Shakila S Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   9. okt 2008 Ej jamen han gav ham orme kur 20 sek inden han vaccinerede ham smiley

  • Shakila S
    Shakila S Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   9. okt 2008 Der står at vaccinen hedder: Fel-O-VAX PCT. Han er 12 uger gammel

  • Shakila S
    Shakila S Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   9. okt 2008 Jeg blir så gal på så nogle dyrlæger der ikke tænker sig om.. Tusind tak for alle jeres svar! Så må jeg til dyrlæge her kl 15.30 og lige tale med ham.



  • #8   9. okt 2008 + at vaccinen har svagere virkning, hvis katten/killingen har orm.
    De skal være fjernet først = ca. en uges FØR vaccine.


Kommentér på:
HJÆLP - Killing sløj efter vaccine

Annonce