{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Furminator til katte...
  • #1   9. okt 2008 Jeg har selv en furminator jeg bruger på mine burmesere som jo også er korthårskatte og på min lab/schäfer blanding (hund), Det er et fantastisk redskab som sparer kattene for at slikke en masse hår i sig. Jeg bruger den ca. 1 gang hver 14 dag til at tage alle de døde hår i pelsen og den kan spare mit hjem for mange løse hundehår når min hund fælder.

Jeg kan varmt anbefale furminatoren.

• #3   9. okt 2008 Har én, men pt anvender jeg ikke, da den tynder pelsen en anelse for meget op til udstillinger smiley
    Med tiden når man har anvendt den så skulle det blive bedre. Jeg vil ikke linke til en "konkurrende" side, men hvis du nu søger på google efter SK forum.... så finder du en LANG tråd omkring Furminatoren smiley

• #4   9. okt 2008 Jeg har anskaffet Furminator'en for et stykke tid siden.

Den skal bruges VARSOMT og MED MÅDE, for er man bare lidt for ihærdig med den, står man tilbage med en ret tyndpelset kat, også når det gælder korthårskatte.

Jeg er gået tilbage til min gode kam og børste, mens Furminator ligger og keder sig.

• #5   10. okt 2008 Tak,det var godt at høre alle jeres erfaringer smiley
    Det lyder som om at det vil være et godt køb,så nu vil jeg tage i byen i morgen,så nemlig i dag at min dyrlæge har den.

• #6   10. okt 2008 jeg bruger en til ROttweiler (huskat) og det fungere ude mærket smiley jeg har den i small

Kommentér på:
Furminator til katte...

Annonce