{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Skraber/vælter vandskålen :( {{forumTopicSubject}}

jeg har 2 katte på lige over 1 år. de er her de seneste 14 dage begyndt at skrabe og vælte deres vandskål, og jeg har ingen ide om hvorfor. de gør det næsten konstant. nogen der kan have forslag til at afhjælpe det

det skal lige siges at jeg kifter vandet ofte og at vandskålen er tung og fladbundet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skraber/vælter vandskålen :(
  • #1   10. okt 2008 Måske det ville hjælpe hvis du købte en flad skål af keramik? Den burde de da ikke kunne vælte.

  • #2   10. okt 2008 det er sådan en jeg har.

    og de vælter den som sådan ikke ,men skubber rundt med den. den står ovenpå en avis og avisen flosser de og vælter op i vandet smiley


  • #3   10. okt 2008 Bailey leger med sit vand inden han drikker af det så det ender med at der er vand ud over det hele, men han drikker ikke af sin egen vand skål men af min hunds også leger han kun med sin egen.

  • #4   10. okt 2008 det der undrer mig er at det er noget nyt de er begyndt på

  • #6   10. okt 2008 jeg syntes det er vildt irriterende. især når de gør det om natten. og jeg vågner søvndrukken og vil have et glas vand. for deres vand løber hen foran min håndvask. og det træder jeg da gladeligt i når jeg trakser ud i køkkenet kl alt for tidlig

  • #7   10. okt 2008 Har haft samme problem..med en kæmpe keramikskål til hunde smiley
    Vi har sat velcrobånd under og så står den på et tungt skriveunderlag..det er træls når vandet skal skiftes, men bedre end vand på hele gulvet...


  • #8   10. okt 2008 Thomas jeg havde samme problem dengang jeg havde Maine Coons .. og min hankat elskede at tømme vandskålen ud over hele gulvet med poten. Løsningen var en stor tung keramikskål til hunde og så blev den stillet på badeværelset. Der står deres vand stadig selvom jeg ikke har maine coons mere. Jeg synes også at mine katte drikker mere efter vandet er kommet ud og stå på badeværelset, for det virker som om at når de hører vandet løbe fra enten toilet eller håndvask, så skal de lige have en slurk vand også.

  • #9   10. okt 2008 jeg ha rlige forsøgt mig med en stor firkantet madkasse som indtil videre har stået i flere timer. stort fremskridt smiley

Kommentér på:
Skraber/vælter vandskålen :(

Annonce