1.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hvad spiser jeres katte af sjove ting? Hvad spiser jeres katte af sjove ting?

Ja som overskriften lyder:

Hvad er jeres missere vilde med af mad? -Altså mad man ikke lige forventer en kat kan lide smiley

Jeg havde engang to meget dejlige norske skovkatte og de var helt vilde med peberfrugt, honningmelon og agurk. -Så vilde at hvis man lod en agurk ligge på køkkenbordet var der spist igennem både plastik og alt muligt hehe *G* Har også oplevet mange katte der var helt vilde med chips...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad spiser jeres katte af sjove ting?
  • #1   12. okt 2008 Avocado er et hit hos vores kat - og ost er også ret godt

• #2   12. okt 2008 Putti elsker majs. Johnson har ikke noget specielt sjovt.. han æder nærmest alt.

• #3   12. okt 2008 Fia er vild med chips og gerne dip til hehe:-)
    Og ja Tino spiser nærmest alt der bliver serveret

• #4   12. okt 2008 Simon er vild med alt der knaser: chips, kiks m.m.
    Silke kan lide ALT mad.

• #5   12. okt 2008 Joey eeeeelsker at tygge i plastik der "knaser" *G* Men hun får bare ikke lov til det, når vi ser det.

• #6   12. okt 2008 Diesel er nok lidt kræsen, hun spiser RC killingemad, tun i vand, gele'en fra dåsemad, popcorn, gærtabletter og b-vitamin tabs. hun rører ikke andet, hverken resten af dåsemaden eller menneskemad.

Sif og Monrad spiser der i mod alt hvad de kommer i nærheden af, Sif sprang på vores pizza'er den dag hvor jeg hentede hende hjem, det lille pus var vel sulten efter den 2 timer lange køretur smiley
    Vi var lidt nervøse da vi fandt resten af en husholdningselastik på gulvet, overgnavet og hvor der kun var 3 cm tilbage, vi har så siof mistænkt for at spise den, heldigvis har der ikke været noget.

• #7   12. okt 2008 Altså Pølle spiser alt :b Champignoner er hans favorit spise, men han spiser virkelig alt, lige fra frugt til kage :b

Mille derimod er ufattelig kræsen smiley

• #8   12. okt 2008 Mange af mine katte spiser ALT, hvad jeg spiser, og helst MENS jeg spiser det :-))

Men jeg havde engang en kat, som var helt vild med appelsin og "skumfiduser".

• #9   12. okt 2008 daffy er her på sine gamle dage blevet så madglad at alt hvad der ku minder om noget der ku være mad bliver guffet, selv gammel tør brød spiser han

trixie derimod hun vil kun spise tørkost

• #10   12. okt 2008 belle er ekstremt glad for remulade, men det er meget sjældet hun får noget da jeg ikke tror hendes mave har så godt af det.
    robin han elsker chokoladekage..

• #11   12. okt 2008 Min Qiana er helt kuldret, når hun kan dufte en nybagt kage. Så er det bare med at holde øje med hende, eller er der ikke noget til os andre.

• #13   12. okt 2008 Min Nico er helt vild med ost,honning og broccli(staves)?
    og ellers er han vild med alt det mad jeg spiser :0)
    Knus Michelle

• #14   12. okt 2008 Agurker, tomater, chips.. er nogle af de ting nogen af dem spiser. Melis spiser også næsten alt jeg spiser, imens jeg spiser det:)

• #15   12. okt 2008 Min Nimbus er helt tosset med at få oliven-olie oven på dens foder, og så elsker han tydeligvis at spise gulerødder.

• #16   12. okt 2008 hehe herligt at se hva jeres katte spiser ..
    min cuba er lidt kedelig i den retning... han er mest til sit tørfoder...
    han er ellers på mærkerne hver gang jeg går i køkkenet .. sidder han på sin lille skammel og kigger og snuser så næsten er ved at lave knuder.. men det ik meget der ryger ned - trods han får tilbudt det hele i små smagsprøver ...
    han lavede de vilde krum spring da han fik lov til at stifte bekendtskab med et stk agurk- Ja og vi ved jo alle hvor frygtelig en agurk lugter smiley
    tossede kat heh..
    men tørfoder - tun i vand HITTET- appelsin yourghurt- jo og vanillie is kan ogs godt ryge ned ..
    ang chips slikker han bare saltet af ... smiley

• #17   12. okt 2008 Jeg fodrede Fonzie med vaffel her igår....han åd det glædeligt og slikkede sig om munden....
    Ost har han osse kværnet....

• #18   12. okt 2008 jo cuba er tosset med smør - erfarede jeg da jeg havde et knækbrød liggende - sat fra mig.. så sad lille fisen i det med det samme... mmmmm smør er godt mor .. ehhe

• #19   12. okt 2008 Godt at se at det ikke kun er mine missere der spiser mærkelige ting hehe smiley Jeg kan heller ikke lade nogen form for mad ligge fremme på køkkenbordet, så det er bare med at smide alt ind i køleskabet hurtigst muligt hehe smiley

• #20   13. okt 2008 har lige fundet ud af at Belle er helt vild med lakrids-is.. skøre kat

• #21   13. okt 2008 Naomi er helt syg med cocio og pistacie nødder.. kan slet ikk have det stående fremme uden hun stjæler nødderne eller vælter flasken..:-D

• #23   17. okt 2008 Marci kan godt li' smør!!

Kommentér på:
Hvad spiser jeres katte af sjove ting?

Annonce