488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ziwi Peak Air Dried Free Range Kylling Ziwi Peak Air Dried Free Range Kylling

Jeg har lige set de har fået Ziwi Peak Air Dried Free Range Kylling på zooplus og kunne godt tænke mig at prøve om Silla kan spise det fordi der ikke er ris og kartofler i. Hun får nu RC sensible og et par andre RC mærker blandet med Purizon + Ferringa . Jeg synes hun tager på og kunne godt tænke mig at prøve det også i et forsøg på at slanke hende lidt. Er der nogen her der kender produktet og kan anbefale hvordan jeg starter med det uden at smadre hendes mave, hvis hun altså vil spise det. Hun er jo vant til lidt kornfrit tørfoder og våd mad men der hun er lidt en bandit til kun at drikke sovsen. Hun vejer 7,4 kilo .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ziwi Peak Air Dried Free Range Kylling
  • #1   16. nov 2021 Kender ikke produktet
    Men ved at når man går fra produkt med korn over på noget med meget kød i, bør man starte med meget lidt af gangen. Det kan give meget dårlig mave
    Så det er foderskift over et par uger måske tre.

En anden god ting er at give vådfoder. Mine får 4-5x om gangen og de er alle gået ned i vægt
    Væske fylder mere end de sætter sig

Og husk godt med motion

• #2   16. nov 2021 Kender det heller ikke men som Anja skriver så langsomt foderskift.
    Bland en smule i det gamle foder og så mere og mere for hver anden dag. smiley

• #3   16. nov 2021 Jeg har brugt ziwi peak som eneste foder til 2 tidligere katte, den ene med allergi og den anden med forhøjede nyrer tal, og de havde det fint på det.
    Nu her bruger jeg det som en af de ting jeg blander i Orijen.
    Det er mega dyrt men også godt, masser af kød er der i, nogen kalder det tør barf, men du skal godt nok bruge en lang overgang fra RC og til ziwi, mindst en månede, gerne længere, eller du kan bruge det som godbidder.
    Det kan også fåes som vådfoder, det er mine ikke så vilde med.
    Dem som kun fik Ziwi, var meget fit, mens de fik det, de havde ikke et gram overflødigt fedt, men pludseligt stod jeg i den situation, at jeg ikke kunne få fat i det, og måtte lave et alt for hurtigt skift, fordi jeg igen og igen fik at vide, at det var der i næste uge, og til sidst havde jeg ikke mere, og da de stadig ikke kunne levere min bestilling, måtte jeg kræve mine 2000kr tilbage og købe noget andet smiley og de tog hurtigt på igen.
    Idag holder jeg mig til Orijen som hoved delen, og køber Ziwi Peak som noget af det jeg blander med.

• #4   16. nov 2021 Ps. Den oplevelse er grunden til, at jeg blander, jeg vil ikke igen stå i den situation, så da jeg ikke kunne få Orijen på Zoo plus, var det ikke et totalt skift, men jeg skyndte mig at finde et andet sted at få Orijen, for purizon duede ikke til mine drenge.

• #5   17. nov 2021 Jeg tror jeg prøver at købe en pose foreløbig og ser om hun vil spise det som godbidder. Hun er mere passiv om vinteren måske også fordi jeg ikke er ude i haven på samme måde som om sommeren. Så jeg er lidt nervøs for hun vil komme højere op i vægt nu. Hun får våd mad flere gange daglig . Selv om vi er ude hver dag render hun jo ikke helt så meget og bevæger sig som da hun havde en kastrat ven at lege tag fat med. Ham mistede hun desværre, da han var ret gammel. Men jeg tror hun savner ham . De havde trods alt 4 år sammen hvor han kom og besøgte hende i haven hver dag.

• #6   17. nov 2021 Tror det er en fin ide, at se hvad hun siger til det, for bidderne er helt anderledes end andre typer foder, det er små flade firkanter, og Røde kan ikke fange dem på gulvet, fordi han ikke har tænder, men det går fint i en skål, men det foretrækker han nu til alt mad, kanterne hjælper ham, Mitti har jo heller ingen tænder, men skal nok spise det som passer ham, og har ingen problemer med at fange det som ligger på gulvet smiley

Kommentér på:
Ziwi Peak Air Dried Free Range Kylling

Annonce