{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Løbe væk ? {{forumTopicSubject}}

hej som min anden post i forum så er min dejlige pjevs jo løbet væk .

har ikke set skyggen af ham siden mandag kl 15.30 ca hvor jeg lukkede ham ud.

jeg pjeler bare at kunne kalde på ham så kommer han med det samme.

men der er ikke skyggen af ham.

har været rundt og køre på vejene i ca 7 km omkreds for at se om han skulle være kørt ned der er intet som helst.
så har jeg været ved de gamle ejer som bor ca 4 km væk . der er han heller ikke .

så er jeg bange for han er lukket inde et sted men så burde han jo være kommet ud ..

så havde regnet med at give ham til mandag til at komme hjem i også opgive for damen er ved at være pænt træt af jeg står op 8 - 10 gange om natten for at kigge efter ham.
og holder øje ved døren konstant.

vil i ikke mene kommer han ikke hjem efter en uge så kommer han nok ikke hjem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbe væk ?
  • #1   15. okt 2008 obs: han er kasteret så han burde jo ikke løbe ret langt.

• #2   15. okt 2008 Jeg ville gerne hjælpe.. men det kan jeg ik rigtig.. håber han kommer hjem snart..
    Sys en uge burde være længe, ellers overkommer han nok der er kommet en ny misser ind..

Stakkels kæresten hvis hun vågner hver gang.. Hehe..

• #3   15. okt 2008 hehe tina ja hun vågner hver eneste gang smiley

vil også mene en uge burde være rigeligt .. for kan ikke rigtig undvære en kat det er sku dejligt at have sådan et bette hængetræ

• #4   15. okt 2008 Der kan være katte der bliver væk og dukker op flere måneder efter. Jeg vil anbefale Jer at efterlyse ham på dyrenes beskyttelse og i dansk katteregister hvis han er øremærket. Desuden ville jeg hænge efterlysningsplatater op i området og i de nærliggende butikker og bede folk holde øje med ham.

Han kan være blevet skræmt væk af en hund eller en gal hankat så han har svært ved at finde hjem igen. Jeg havde en tilløber her for nogle år siden som kom fra den anden ende af byen. Heldigvis var den øremærket så den rette ejer kunne få ham igen.

Håber virkelig at I får ham hjem i god behold.

• #5   15. okt 2008 har ringet til varde dyrehospital for at høre om de havde fået ham ind det havde de ikke men de vil holde øje .. ..

han er Øretatoveret men har ikke nummeret på ham endnu, fordi hende jeg fik pjevs af i sin tid fordi hun er ved at flytte og er PT i USA

• #6   15. okt 2008 Hehe.. Stakkel hende.. jeg vågner også hevr gang min kæreste skal rundt og se hva der er omkring huset..
    Vågner også hver gang den døve kat kalder på os..

Tror det er fint med en uge, han er jo altid velkommen igen.. men kommr han igen efter en uge skal du nok spærre dem inde indtil de er gode venner..
    Jeg tvivler dog på du kan blive i sengen alligevel selvom du får en ny hvis du endnu tror Pjevs er derude.. Du vil måske ik stå op 8-10 gange, men hver gang du tror det..

Hehe.. Kan heller ik undvære mine.. glæder mig til Snebold bliver større så døren til soveværelset han åbnet igen, så kommer Puppis nemlig ind og smu putter ved mor når far sover eller ik er hjemme.. Hehe..:D

• #7   15. okt 2008 Du kunne også snakke med falck egentlig, hvis de har hentet ham.. De samler jo ofte døde dyr op.. smiley

• #8   15. okt 2008 falck skal kontakte Varde dyrehospital hvis de skal samle dyr op der er øremærket.

men tja pjevs er jo meget opmærksomheds krævende ..

og han kommer altid ind når det bliver mørkt så det har jo rigtig undret mig han ikke er kommet endnu. også med alt det mad han spiser på en normal dag vil jeg sku ikke mene han kan overleve uden smiley

• #11   15. okt 2008 Jeg ville nok gå og lede videre indtil jeg blev afklaret.. Jeg ville dog ikke i det hele kunne undvære kat så mange måneder, jeg ville nok anskaffe mig en ny, og have den hos mig, så ville den gamle altid være velkommen tilbage, og få det samme liv som før...
    Ligemeget hvornår eller hvordan den dukkede op..

• #12   15. okt 2008 Det er sikkert forkert på en måde, men har ikke lsyt til at undvære en kat i mit liv..
    Bo har også plads og kærliged til en mis mere..

• #13   15. okt 2008 <i>Man har heldigvis hørt om mange katte der er kommet hjem efter meget længere tid. nogen er væk nogle uger , nogle i måneder og sjældne gange kommer de hjem efter år .:) så sys nu du skal vente med at opgive håbet helt.. skriv endelig når han kommer hjem

• #14   16. okt 2008 Irma strejfer - de første gange var jeg ved at gå ud af mit gode skind. Ræsede kvarteret rundt for at se om hun skulle ligge et eller andet sted osv. osv. Det er ikke unormalt for hende at hun er væk 2-3 uger. Jeg HADER det..
    Håber det er det samme med din Pjevs. Nogen gange kan de små bæster glemme tiden eller glemme at ringe hjem og sige de har det godt...

• #15   16. okt 2008 pjevs strejfer ikke man plejer altid at kunne kalde ham til sig .

men ja savner sku hans selvskab

• #16   17. okt 2008 Hvis han bliver indleveret (levende eller død) til et dyreinternat eller dyrlæge, kan de jo ikke finde dig, når øremærket ikke er registreret i dit navn. Så efterlys ham både her og der.

**så er jeg bange for han er lukket inde et sted men så burde han jo være kommet ud .. **
    Jamen han kan jo ikke selv komme ud, hvis han er lukket inde smiley
    Spørg alle naboer om du må tjekke deres skure, garager osv. Og hvis de er på efterårsferie, så gå forbi og kald og lyt.

Jeg håber han allerede er kommet hjem ... ? Hvis ikke, så opgiv ikke håbet og bliv ved med at lede.

Kommentér på:
Løbe væk ?

Annonce