{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Skjoldbrusk kirtel medicin {{forumTopicSubject}}

Jeg håber nogen herinde måske kan give et godt råd. I min familie er der en han kat på 20 år .
Han skal have flydende medicin 2 gange daglig nu . Det er han absolut ikke enig i og han mor og far er selvfølgelig dybt ulykkelige . Han river og bider og må fastholdes hver gang så det kommer nemt til at føles som et overgreb. Han er ikke en af de nemme endda selv om de er to . Dyrlægen leder lige nu efter et alternativ. Men så vidt jeg kan se bliver det vel det samme med tablet behandling, hvis ikke medicinen må gives sammen med mad. Han ser heldigvis ud til at glemme det hele hurtigt bagefter . Vil i ikke mene den metode med håndklædet er bedst og mest skånsom at indøve stille og roligt . Vil det evt. være nemmere med pille indgiver end med en sprøjte med væske. Han bider hårdt sammen. Lige nu håber jeg det bare handler om at få en rutine og en metode der fungerer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skjoldbrusk kirtel medicin
  • #1   10. dec 2021 Uha!
    Når Freddie skal have flydende medicin, tvinger jeg det ind fra siden og ja, det er et overgreb, for han bliver fastholdt mellem benene, men han har vænnet sig til det og der vanker en godbid til at tage den grimme smag med lige bagefter - og så er den sag glemt smiley

    Det var sværere si starten, så mon ikke også den gamle jas vænner sig til det?
    Piller er her i huset sværere at give - med mindre at det puttes i RC Pill Assist til hunde!


  • #3   10. dec 2021 personligt vil jeg hellere give flydende medicin fremfor piller
    syntes at det er svære at få dem til at spise piller. Og især hvis de ikke må få den sammen med mad/godbidder
    det er en god ide at gøre tingene hurtigt. ja det er et overgreb, Derfor er det vigtigt at man får det gjort hurtigt uden at man selv er nervøs.
    personligt snupper jeg dem lige i nakken og så sprøjten ind i munden, og så er det overstået. ja det lyder nemmere end det er, men det er det som er hurtigst
    ja det er godt at pakke dem ind, men jo mere tid man bruger på at pakke katten ind, jo længere trækker man det ud

    en anden løsning kan være at få Lise Bang Hansen ud
    https://alternativdyrlaege.dk/?gclid=EAIaIQobChMIt52gtMDr8wIVzgN7Ch26YQSzEAAYASAAEgLjZ_D_BwE

    hun bruger små sukkerpiller som bare skal rører tungen og så er det det


  • #4   11. dec 2021 kom det i en kapsel - de er lavet af gelatine

Kommentér på:
Skjoldbrusk kirtel medicin

Annonce