{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Allan G
Allan G
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Kattetoilet? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Mig og min kæreste skal til at have kat.. Så vi er på udkig efter et kattetoilet.. Det skal være et godt et.. Helst ikke for stort (skal selvf passe til en kat), Helst være lugtfrit og så helst så smart som muligt smiley
Vi har fundet det her, men ved ikke hvor smart det er, om det overhoved virker.. Nogen der har nogen erfaring med sådan et kattetoilet?
http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=549927460

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattetoilet?
  • #1   20. okt 2008 Lugtfrit afhænger af typen af grus, samt hvor omhyggelige I er med at holde det rent. De dér "selvrensende" toiletter, hvor man tipper dem, så kun klumper kommer ud, skulle eftersigende virke, men jeg kan ikke se det smarte i det. For mig er det både hurtigere og nemmere at tage en plastpose og en skovl et par gange om dagen ( når nu jeg alligevel selv er ude for at tisse)

• Allan G
    Allan G Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   20. okt 2008 Okay.. Gerne link til toiletter i så kan anbefale? Synes der er så mange, er ikke til at se forskellen.. Men lidt forskel må der vel være smiley

• #3   20. okt 2008 Mine har bare en ganske alm åben bakke med noget godt grus i. Min ene kat kan godt li at stå med forpoterne på kanten når han tisser, så derfor er et lukket toilet ikke så egnet til ham. Det er heller ikke alle katte der bryder sig om at gå ind i en lukket bakke. Så I er næsten nødt til at prøve Jer lidt frem.

• #4   20. okt 2008 Nu ville jeg ikk fokusere på str. af toilettet men hellere om min kat vil bruge det. Jeg er hamrende glad for det meget store vi har fra maxizoo, da det virker luftigt samtidig med det ikk er grimt at ha stående.

• #5   21. okt 2008 Jeg har en lukket kattebakke til mine, dog har jeg pillet lågen af, da min store ikke kan finde ud af at komme ind og ud, og så bruger jeg træpiller, de hænger ikke i deres poter, lugter dejligt af træ, og blver bare til savsmuld når de har tisset...lige til at skovle op og fjerne...og nej , der lugter aldrig af tis eller kattehøm høm....

Kommentér på:
Kattetoilet?

Annonce