7.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

afføring lugter fælt.. afføring lugter fælt..

hej når min kat har skidt kan vi lugte det i hele lejligheden, er der noget man kan gøre for at det lugter mindre slemt kan det være katte gruset vi skal have noget andet af?? vi køber tit bare det klumpende grus fra løvbjerg eller superbest....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afføring lugter fælt..
  • #2   23. okt 2008 Kvalitetsgrus fra en dyrebutik. Kan anbefale det der hedder "Everclean", det er supergodt.

Hvis I fodrer med tilsvarende "supermarkedsfoder", så overvej også at skifte til kvalitetsfoder. Royal Canin og Hills er gode mærker.

• #3   23. okt 2008 ja det lugter altid lige når den har gjort det, vii fodrer den medwhiskas lige for tiden, men vi ved godt at vi skal købe noget der er mere kvalitet i. og grus ja vi skal nok også til at købe det der er lidt dyere, jeg fjerner dagligt klumper og aff. ca 2 gange om dagen.....jeg har også fået nogle prøver på kattemad fra royal canin, men det første foder vi købte til den fik den heller ikke så tynd mave af, og det har den lidt,

• #4   23. okt 2008 hvor kan man købe det der classic extreme?? og hvad koster det ca?kanman putte klumperne i toilettet?

• #5   23. okt 2008 Classic Extreme er det jeg vender tilbage til hver gang jeg prøver noget nyt. Det er godt og drøjt i brug som Missemor skriver.

• #6   23. okt 2008 whiskas kan sagtens være grunden til at katten lugter.mine lugtede fælt da de i en periode fik lov at prøve whiskas vådfoder som hyggemad.

ellers som de andre siger noget godt grus, jeg er glad for krystaller, men det er meget forskelligt om katten vil bruge dem.

• #7   23. okt 2008 Hvis du vælger noget foder af kvalitet så nedsætter det lugten af kattens afføring - samt at det også hjælper at købe et af de lidt dyrere kattegrus.

Whiskas er ikke et godt produkt at fodre dine katte med, og jeg er sikker på at hvis du skifter til produkter som hills, royal canin eller Olivers så bliver det meget bedre. smiley

Kommentér på:
afføring lugter fælt..

Annonce