{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

tyk kat {{forumTopicSubject}}

min felix bliver ved at tage på selvom jeg endda har købt roal cann ligt og så får han enda ikke engang så meget som der står han må få.
har prøvet flere slags roal cann fodder, emn han taget på. Hvad skal jeg gøre, mad skal han jo have.
vil gerne prøve med noget andet fodder om det hjælper noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyk kat
  • #1   23. okt 2008 Prøv at vej hans mad af hver dag. der er en anvisning bag på RC posen, der kan du se hvor meget han skal have.

  • #2   23. okt 2008 har du fået undersøgt ham ved dyrlæge?? overvægt ved katte som ellers er under kontrol som din kan være sygdomsbetinget. jeg havde en kat der bare blev ved at tage på og det viste sig at han havde noget med blodsukkeret ( tror jeg det var er mange år siden nu). det hjalp først da han kom i behandling ved dyrlægen.

  • #3   23. okt 2008 Jeg har kigget billeder af Felix (hvor er han sød) jeg synes ikke, han ser så tyk ud - bare lidt buttet. Nogle katte får tendens til at tage på, når de er blevet kastreret.
    Kan Felix lide vådfoder? Fx kylling eller kogt mager fisk med kogevandet er sund slankekost. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men prøv evt. også med slankefoder af et andet mærke ....


  • #4   24. okt 2008 det skal lige siges at han kun bliver fodret med tør fodder. våd fodder kunne ejg finde på at give af og til som en god bid, men det er slut.
    Det er dyrelægen der sagde han skulle tabe sig, men han er sund og rask.
    syntes bare han har taget mere på siden jeg snakkede med dyrelægen.
    han er helle ikke en kat der kun sover, er megt aktiv især nu da jeg har fået en lillebror til ham.


  • #5   24. okt 2008 så har jeg en bære hvor der står hvor meget han m¨få at spise, og ham får mindre end til stegen på bæret.

  • #6   24. okt 2008 Hvordan kan det være, du ikke vil give ham vådfoder?


Kommentér på:
tyk kat

Annonce