{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

at stole på sine instinkter {{forumTopicSubject}}

I går aften gik Balder og kastede op. det var ikke meget men alligevel ikke så smart jo.

i nat har begyndte jeg så at blive lidt bekymret, der var små adfærdsændringer og en fornemmelse i maven der sagde mig at min baby ikke havde det godt.

Han er normalt en spindemaksine, men han lød ligesom forkert igår, og han gad ikke løbe efter sin søster i morges heller og så var en meget varm på kroppen og kold på poter og ører.
Små ændringer der ikke nødvendigvis betød noget, men noget sagde mig at der var noget galt.

Da jeg vågnede i morges ringede jeg til dyrlægen og de bad mig komme og få ham tjekket.

det viser sig at han har en maveinfektion og er nu på pencillin for han havde udviklet feber.

så lyt til jeres instinkter, ingen kender jeres kat som jer selv, og føles det forkert, så er det det nok også.

så hurra for instinkterne så min baby nu får det fint igen med en lille pillekur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at stole på sine instinkter
  • #1   23. okt 2008 det var da godt du har så gode fornemmelser smiley det var godt det blev opdaget så tidligt. god bedring til pusset.

  • #2   23. okt 2008 Jeg tror bare vi som mennesker har tendens til at lade fornuften råde over instinkterne og sige, nahh han har det sikkert fint, eller jeg er nok bare pylret, istedet for at lytte til vores mavefornemmelse.

    så jeg syntedes lige jeg villes lå et slag for katteejernes instinktive fornemmelser for deres kats velbefindende.

    og tak, han skal nok få det fint snart, han er bare sløj


  • #3   23. okt 2008 Lis D, du må være det lige nu hvis du vil smiley

    bare du lover ikke at blive syg smiley

    er der forresten nogen der ved hvornår feliway skal sættes op inden der kommer en kat mere i huset?


  • #4   23. okt 2008 gerne 2 døgn inden den nye ankommer




  • #5   23. okt 2008 Længe leve "mavefornemmelsen" - Den er guld værd i langt de fleste situationer!

  • #6   23. okt 2008 Mega - præcis..og man skal ikke være bange for at lytte til den.



  • #7   23. okt 2008 2 døgn før skal feliway sættes op.. det har jeg i hvertfald brugt og det har tilsyneladende virket fint.

    Ja dejligt at man har sådanne fornemmelser der kan fortælle en at noget er galt. Jeg har også et par gange haft "glæde" af det og fornemmet noget var galt.

    F.eks. reagerede jeg meget hurtigt en gang min Coco havde været stukket ud af haven uden min viden. Han kom selv ind igen og kom ind i huset via kattelemmen.

    Coco har altid den samme vane når han kommer ind. Først siger han "hej" og kommer lige op i sofaen og hilser. Så over i vindueskarmen og spise lidt mad og så tilbage i sofaen og nusses. Det er fast rutine. Denne dag kom han bare op i sofaen og rullede sig sammen i en lille kugle. Der gik ikke mange sekunder før jeg sagde til mig selv.. halløj noget er der galt med Coco. Jeg tog ham op og ganske rigtigt... hele hans ansigt var revet og flået af en anden kat så han måtte til vagtdyrlæge og syes med 11 sting og have trukket en knækket hjørnetand ud.

    Rigtig god bedring med din Balder Nina.. håber han snart er frisk igen.


  • #9   25. okt 2008 Felis..

    ja det var også derfor dyrlægen sagde vi skulle komme, men katte regulerer jo temperaturenog han havde lige ligget på et koldt gulv så når man er ny katteejer kan det være svært at gennemskue hvornår noget er et symptom og hvornår det er "normalt"

    Tina

    grim histrorie med coco, det er sådan noget ingen katteejer har lsyt til at finde på sin baby smiley


Kommentér på:
at stole på sine instinkter

Annonce