Vagtdyrlæge i nat Vagtdyrlæge i nat
Øv øv øv, vi måtte afsted til vagtdyrlæge kl 3 i nat.
Vores ene plejekilling begyndte at syne hen og vi prøvede at varme den godt med en varmepude og fodre den, men det blev ikke bedre.
Vi tog til vagtdyrlæge og lille Harald Blåtand fik lagt 20 ml væske under huden og fik antibiotika.
Nu skal vi selv injicere væske og antibiotika de næste par dage, jeg ved ikke om jeg tør, men ellers måtte vi heldigvis gerne ringe til dyrlægen så han kunne hjælpe.
Lille Harald har noget colibakterie og chancerne er ikke fantastiske. Men vi håber på det bedste og betaler gerne 1650 for flere natlige dyrlægebesøg hvis det er det det kræver.
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Held og lykke og god bedring til den lille.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Vi fik ikke forebyggende til de andre men holder vågent øje til dem og tager til egen dyrlæge mandag.
Harald har hele tiden været et skravl i forhold til de andre, så vi håber han klarer det, og de andre også forbliver raske, jeg vil tro de da har lidt mere at stå imod med end han har. Han har intet fedt på kroppen den lile mand.
apr 2008
Men du har fået væsken i sprøjterne lyder det til, så det er kun nålene der skal skiftes ikke?
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Krydser fingrer for lille harald.
apr 2008
-Og ja jeg ved godt mange ser lidt stort på det. Jeg vil bare aldrig løbe risikoen hverken på mennesker eller dyr.
Vagtdyrlæge i nat