Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brug af feliway..
  • #2   26. okt 2008 Ja du kan sagtens sprøjte det på dynen. Det er farveløst og lugtfrit for os.

Prøv evt. at sætte en kattebakke i soveværelset. En anden havde samme problem med deres kat tissede i sengen og her hjalp det at sætte en kattebakke ind.

Den ene af mine katte har brug for at kunne "lugte" sig selv i hele huset, ellers tisser han op ad ting selvom han er kastreret. Efter jeg har fået sat flere kattebakker op, har han ikke tisset andre steder en i dem siden 3/10.

• #3   28. okt 2008 jeg har tænkt på at anskaffe mig den til væggen, men virker den og hvad koster den ?

• #4   28. okt 2008 JS,
    den eneste måde at finde ud af om Feliway virker på din kat, er at prøve det. Om det virker, kommer dog først og fremmest an på, hvad det er den skal virke imod. Urenlighed? Strint? Uro? Krads i møbler? ....eller....?

Feliway er penge ud ad vinduet, hvis det fx dejer sig om en fertil kat, der urinmarkerer. Ligeså hvis det fx drejer sig om en kat der er urenlig pga. urinvejslidelse. Så er det neutralisation eller behandling der skal til.
    Men hvis det fx drjer sig om urenlighed pga. utryghed, så er der gode chancer for at Feliway har en effekt.

• #5   28. okt 2008 Tinka D
    Mit problem er at min kastrerede indekat på 1½ år går rundt og jamrer hele tiden....dag og nat....dyrlægen mener han har adfærdsproblemer eller lettere stress.

• #6   30. okt 2008 Umiddelbart tvivler jeg på, at Feliway vil hjælpe her (men det skader da ikke at prøve).
    Sandsynligvis keder han sig. Måske har han behov for at komme ud ....

Kan der være en eller anden lugt eller lyd i boligen, der generer ham?
    Hvornår startede problemet?

• #7   30. okt 2008 Det startede for en måned siden ca....har boet i lejligheden siden august,

• #8   30. okt 2008 Hvis han var vant til at komme ud før, så er jeg ret sikker på, at han er ked af at være indekat.

Kommentér på:
brug af feliway..

Annonce