910 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
brug af feliway.. brug af feliway..
nu har vi været ude for at vores kat ikke kun tisser i bakken men osse i vores dyner. og det synes vi jo ikke er så sjovt. men nu har jeg så læst om feliway herinde, og mange anbefaler det..
men kan man spraye det på sengetøj og andre ting uden problemer??
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Prøv evt. at sætte en kattebakke i soveværelset. En anden havde samme problem med deres kat tissede i sengen og her hjalp det at sætte en kattebakke ind.
Den ene af mine katte har brug for at kunne "lugte" sig selv i hele huset, ellers tisser han op ad ting selvom han er kastreret. Efter jeg har fået sat flere kattebakker op, har han ikke tisset andre steder en i dem siden 3/10.
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
den eneste måde at finde ud af om Feliway virker på din kat, er at prøve det. Om det virker, kommer dog først og fremmest an på, hvad det er den skal virke imod. Urenlighed? Strint? Uro? Krads i møbler? ....eller....?
Feliway er penge ud ad vinduet, hvis det fx dejer sig om en fertil kat, der urinmarkerer. Ligeså hvis det fx drejer sig om en kat der er urenlig pga. urinvejslidelse. Så er det neutralisation eller behandling der skal til.
Men hvis det fx drjer sig om urenlighed pga. utryghed, så er der gode chancer for at Feliway har en effekt.
sep 2008
Mit problem er at min kastrerede indekat på 1½ år går rundt og jamrer hele tiden....dag og nat....dyrlægen mener han har adfærdsproblemer eller lettere stress.
dec 2006
Sandsynligvis keder han sig. Måske har han behov for at komme ud ....
Kan der være en eller anden lugt eller lyd i boligen, der generer ham?
Hvornår startede problemet?
sep 2008
dec 2006
brug af feliway..