{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

hvordan griber jeg lopper an {{forumTopicSubject}}

ja mine to katte har desværre lopper.. har købt det der 810 eller bio til at sprøjte i lejligheder har trægulv... også har jeg sån nogen piller som man skal give katten også dør alle levende lus.. og har os noget andet der forbygger for lus.. og det er ikke frontline..
mit spørgsmål er så hvordan skal jeg gribe det an ?
med at vaske gulve og katten og hvilken række følge skal jeg gøre det. hvad med seng og baby sengen ?
håberi er friske at hjælpe mig er ved at blive vanvittig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan griber jeg lopper an
  • #1   27. okt 2008 lus og lopper er jo ikke det samme. så hvis det du har kun er til levende lus så duer det ikke.

du skal ikke vakse katten, den skal bare have enten piller eller advantage i nakken. så dør de små kryb selv.

du skal vaske sengetøj og babysengetøj, inkl. dyner og puder og så støvsuge madrassen.

og så skal der sprøjtes det der 810 ud der hvor katten plejer at være

• #2   27. okt 2008 okay hvad med revnerne i gulvet ?
    de har ikke lus ? men lopper.. og jeg har det der adventage også nogen piller. men hvad skal jeg gøre først ? sprøjte og vaske senge tøjet eller give dem det der først ?

• #3   27. okt 2008 Du skriver bare at det middel du har dræber levende lus, og det hjælper jo så ikke mod lopper?
    Loppemiddel er ikke sundt for katten så det er vigtigt at du giver dem midlerne rigtigt..jeg ved ikke om de både må få piller og sprøjten i nakken samtidig.

jeg ville give advantage i nakken, da det dræber levende lopper, og så skal de have med to eller tre ugers mellemrum så de næste der klækkes også dør, hvis nogen skulle overleve første runde

start med at give kattene det middel de skal have, jo før jo bedre da de jo er kilden til problemet.
    efter du har ordnet kattene kan du give huset en omgang

• #4   27. okt 2008 lopper kan så vidt jeg ved ikke leve i revner i gulve, de lever jo af blod så de dør hurtigt hvis ikke de kan komme til katte eller mennesker.

så det ville være puder, dyner, tæpper osv jeg ville bekymre mig om. alt skal støvsuges

• #5   27. okt 2008 altså det er loppe midle jeg har .. okay men hvad med larverene ?

• #6   27. okt 2008 skrev forkert mente lopper hehe ikk elus..l så lige hvad jeg selv har skrvet

• #7   27. okt 2008 de skulle vist også dø de fleste af dem. de fleste midler kan gives igen, efter kort tid for at være sikker på at de er væk, men det står nok på pakken

• #9   27. okt 2008 okay jeg fik af vide at jeg skulle give den pille der og når jeg ikke så flere lopper på katten efter en dag eller sån skulle jeg give det i nakken hver 4 uge

• #10   27. okt 2008 Kate V

okay, det var jeg ikke klar over.

Bente W
    jeg ville spørge dyrlægen for at være sikker på at gøre det rigtige

• #11   27. okt 2008 Altså giv dem pillen - timer efter giv dem i nakken og så følg hva der står på pakken hvornår du skal give den i nakken igen.. Rengøring skal du bare rengøre almindeligt.. Vask deres kurve/puder og lige steder hvor de ligger.. Vent med at brug det der rengørings dims du har købt og prøv på normalt vis..

• #12   27. okt 2008 på normal vis har vi gjordt op til flere gange men det som om det ikke virker og der bliver ved med at komme flere

• #14   28. okt 2008 Kan man få adventage og trinol 810 i håndkøb eller skal man først en tur til dyrlægen? Går ud fra at kattene godt kan tåle at der bliver sprøjtet med 810, siden I gør det eller skal kattene være et andet sted?

Kommentér på:
hvordan griber jeg lopper an

Annonce