386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

min hun kat er i løbe tid min hun kat er i løbe tid

Hej i alle kloge folk:0)
Som overskriften siger, så har jeg en hunkat i løbe tid, det er så min egen skyld at hun er det for har stoppet med at give hende p-piller. Men hvor længe er det nu det varer? Og hun må ikke komme ind i soveværelset, og har aldrig været vant til det, men nu står hun natten lang og piver udenfor døren, og når jeg så står op til hende, gider hun ikke at kæles med, men hvad kan jeg gøre for at hun stopper med det, for det er godt nok strenge at høre på...Håber i kan hjælpe, for synes også det er synd for hende...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hun kat er i løbe tid
  • #1   27. okt 2008 nej det skal hun dog ikke, for vi skal gerne have killinger i hende på et tidspunkt.-)

• #2   27. okt 2008 nej men har fået at vide at de skal holde en pause engang i mellem, så derfor... Det var bare mere om man kunne gøre noget for at hun ikke piver så meget:-)

• #3   27. okt 2008 det sagde dyrlægen til mig, ved dog ikke hvorfor... Og ja ved godt det ikke er så godt til dem, hverken det ene eller andet... men vi har lige fået en lille hankat som gerne skal være far til dem på et tidspunkt... og ja men det må tiden vise, har allerede nogle der har sagt de gerne vil have en killing når det er, så mon ikke det går:-)

• #4   28. okt 2008 Den finanskrise varer da nok ikke i flere år.

• #5   28. okt 2008 nej det må vi da ikke håbe Lauren:-)

• #6   28. okt 2008 du kan ikke gøre noget ved hendes løbetid, hun er i løbetid, sådan er det bare. Du må holde det ud til hun er ovre den.

Hvis du skal have killinger på hende på et tidspunkt, vil hun jo også komme til at gå i løbetid der, og så skal du igen høre på det.

Sæt dig grundigt ind i det at få killinger, hvis du ikke allerede har gjort det. Det er vigtigt at vide hvad man skal gøre hvis noget går galt, og hvad man skal undersøge på killingerne når de er født.

Hvor gammel er din hunkat, det er vigtigt hun ikke bliver for gammel før hun får første kuld.

• #7   29. okt 2008 ja jeg ved godt hun ikke må være for gammel, hun bliver 2 år til Feb. og vi har ventet indtil nu for vi synes ikke hun har været klar.. Jeg har læst en masse om det at få killinger og have killinger, også har jeg snakket med en masse mennesker om det, så mon ikke det hele nok skal gå, når den tid kommer:-)
    Til lis... Jeg havde nemlig også fået det at vide, at hun skulle være i løb nogle gange inden vi kunne få killinger i hende, så derfor er de taget fra hende nu:-)
    Men tak for jeres kommentar:0)

• #8   30. okt 2008 hun skal gå én løbetid over. Ikke mere, og når hun er så gammel som hun er nu, ville jeg få hende parret hurtigst muligt, altså næste gang hun går i løb. Det er også vigtigt hun ikke går for mange løbetider igennem, uden at blive parret.

Har i allerede bestemt jer for en hankat? Ellers så begynd at lede. Hun kan gå i løb allerede om to uger igen, men grundet sæsonen, kan der også gå nogle mdr.

• #9   30. okt 2008 det jeg mener lis er, at hunkatten er jo allerede i løb, så hun kan jo ikke blive parret nu. Men hun må heller ikke gå mere end den løbetid over, så næste gang hun går i løb, skal hun parres med det samme

Mine går normalt heller ikke løbetider over.

Kommentér på:
min hun kat er i løbe tid

Annonce