{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

HJÆLP::Kan ikk sove for katten.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem, min dejlige kat Oskar holder mig vågen hele natten. Han miaver virkelig meget, og vil ud, når jeg har lukket ham ud, går der ikke mere end en halv time så vil han ind igen, så spiser han lidt og vil ud igen. Sådan kører det hele natten. Er der nogen der har et godt råd? aner ikk hva jeg ska gøre. Jeg ka ikk få katte lem i døren, da jeg egenltig ikk må ha kat i min lejlighed,og kan ikk ha et vindue åben, hvor han kan hoppe ind og ud. Så hv agør jeg. Tager imod alle forslag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP::Kan ikk sove for katten..
  • #1   29. okt 2008 <i><b>Puha der røg min to forslag med kattelem og åben vindue . prøv og luk ham ind når han vil ind første gang også lad være med at lukke ham ud igen for næste morgen. de første nætter vil han sikkert være ulidelig. men kan være det hjælper i det lange løb

  • #2   29. okt 2008 sys jeg at jeg har prøvet, og så sovet med ørepropper, for den miaven går qu lig igennem. Men ja det kan godt være det er et forsøg værd igen. I sommers var han gerne ude hele natten og ville først ind om formiddagen, måske fordi det er ved at være køliger i vejret?

  • #3   29. okt 2008 <i><b>Ja det er højst sandsyneligt fordi det er ved at være lidt koldt. min mors kat gider heller ikke være ude ret længe af gangen .. men tror det er det eneste du kan prøve.. du skal bare holde ud længe nok .. heh selvom det kan være svært

  • #4   29. okt 2008 Skaf ham en legekammerat....

  • #5   29. okt 2008 ...og nu er han vel kastreret?....

  • #6   29. okt 2008 Hov....hvof anskaffe sig en kat, når man ik må ha kat?

  • #7   29. okt 2008 Jeg kan se, han var 2½ år, da du fik ham.
    Hvis han kom fra et sted, hvor der var andre katte, og han nu er alene-kat, er det sikkert katte-selskab, han mangler.

    Desuden er det typisk katteadfærd, at de MANGE gange i døgnet lige skal "skridte territoriet af" for en kort bemærkning, især, hvis de er fertile.


  • #8   29. okt 2008 Er han kastereret?
    Det forklarer hvorfor han gerne ville være ude hele natten i sommer (tid for hunkattenes løbetider), nu er der ingen grund til at være ude så længe, der er jo ingen piger at parre.

    Hvis han ikke er kastereret så få det gjort, der vil muligvis gå noget tid før det hjælper.

    En legekammerat er helt sikkert heller ingen tosset idé, efter som han helt sikkert mangler selskab.

    Men hvis ingen af delene virker, så prøv som Vibeke siger, at lad være med at lukke ham ud. Det kan være han lærer det efterhånden.


  • #9   29. okt 2008 Ja han er kastereret. Jeg har ham fra en der havde en anden han kat, de kunne ikke sammen, det var faktisk derfor jeg fik ham. Da han blev undertrykt.

  • #10   29. okt 2008 Stina
    Det lyder til du har samme problem som mig....hehe
    Min kat jamrer osse konstant.....til at blive skør af.


  • #11   29. okt 2008 <i><b>Prøv og køb en killing som han ikke kan blive undertrykt af smiley også lad være med at lukke ham ud efter han er kommet ind første gang

  • #12   31. okt 2008 jeg har haft samme problem med min hunkat... hun ville også ud om natten, og miavede, og kradsede på døren... det ente med at jeg bare ignorede hende... og selv om det er hårdt, så ere jeg sikker på de tnok skal holde op på et tidpunkt, for så har han forstået at du ikke stå op... har også problemet lige nu igen, fordi vi har fået hund, og han skulle jo ud og tisse en gang om natten, indtil han blev renlig... det syntes min hunkat ikke var fair, og så er vi startet forfra igen, og er ved at vænne hende af med det igen....


Kommentér på:
HJÆLP::Kan ikk sove for katten..

Annonce