576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kattebid og vaccine Kattebid og vaccine

Jeg vil lige gøre opmærksom på at, hvis man er blevet bidt af sin kat så skal man have en stivkrampevaccination, hvis man ikke har fået en inden for de sidste 10 år...
Altså hvis man er blevet bidt så det har blødt.. Så snart der er hul... Jeg ringede til min læge og han sagde at hvis der var hul så SKAL man vaccineres... Det er vist mere for en sikkerhedsskyld man skal have den, men så behøver man jo hellere ikke tænke på den vaccine de næste 10 år, for den virker jo i 10 år..
Jeg fik en for 4 dage siden og har aldrig fået en før, så jeg troede det gjorde ondt, men det gør det slet ikke, jeg kunne knap mærke det..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattebid og vaccine
  • #1   6. aug 2005 Pyha...det sker da ofte at en af mine misser lige smager på min hånd, når de bliver børstet.
    Har aldrig fået en stivkrampe, har godt nok hørt om det, men har ikke tænkt videre over det.
    Men det var sikkert en god ide. Og som du siger, så virker den jo i 10 år.

• #2   10. feb 2019 Tak for info. Nu arbejder jeg jo med grise plus at jeg har kat. Men jeg er dog blevet bidt af grisene et par gange før i tiden hvor jeg ikke var klar over at dette var nødvendigt. Og der er dog ikke sket yderligere på trods af at jeg sidst fik min stivkrampe tilbage i 1996.

Kommentér på:
Kattebid og vaccine

Annonce