497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Misse mor ved at være tyk Misse mor ved at være tyk

Ja min lille Gismo har jo fået sin lille killing Manse for lidt over 2 måneder siden. De får begge to killinge foder fra Royal Canin, da der var nogen her inde der sagde det var rigtig godt for mor mis også... Men men men lille misse mor er ved at blive tyk hehe, og tror det er af det foder hehe, hun har altid være den pæne slanke kat. Ikke fordi hun ikke er pæn nu, men hvis det forsætter så kommer hun til at liggne en lille flodebolle, og det er synd for hende... Men hvad skal jeg gøre, for hun elsker det foder, og Manse skal vel næsten have det han kan spise. Men kan jo ikke lade det stå fremme hvis Gismo ikke må blive ved med at få det...

Hvad sys i jeg skal gøre???

Forsætte med at gi dem begge det samme foder, eller skal Gismo have noget andet...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misse mor ved at være tyk
  • #1   7. nov 2008 Gismo er misse mor... Og Manse drikker meget sjældent engang imellem... Jeg ser det i hvert fald ikke, ved ikke om han gør når vi ikke er hjemme

• #2   7. nov 2008 Hehe helt i orden... Ja men der fik hun det til ude/inde katter fra Royal Canin... hedder hvis nok Outdoor 30... Men tror nu ikke jeg får hende til at spise andet når lille Manse får sit killinge foder

• #3   7. nov 2008 Okay men tror ikke jeg kan skille mig af med ham den lille, så han bliver... men han skal jo også over på et andet foder når han bliver 4 måneder til han ca er 1 år... men ved du hvornår man tidligst må kasterere ham, for skal han have noget special foder der efter

• #4   7. nov 2008 okay... tusind tak for hjælpen

Kommentér på:
Misse mor ved at være tyk

Annonce