{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

Stakkels Mülle {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.. Fortæller lige min historie idag ved min hest:

Jeg har haft en af mine værste oplevelser idag!! Dyrelægen har været og se på mulle.. Fordi en der hedder Kristina(vores part), var ude og ride igår, og hendes venindes hest red helt oppe i bagdelen af Mülle.. Vi ved ikke helt om det var denne her historie det skete ved men det tror vi. Vi tror at Tazz havde tråt Mülle på det nederste stykke bagpå hendes højre bagben.. De opdagede ikke noget, bortset fra at Kristina kunne mærke at hun halttede.. Kristina kiggede lidt på hendes hove men hun kunen ikke se noget. Pludselig sagde hendes veninde at hun skulle skynde sig at hoppe af, og så så de af det meste af "bagbenet bag på" var kappet af og det hang i skind.. Dagen efter kom dyrelægen.. Mig, Nalle, Kristina og hendes forældre var der.. Måske skulle hun aflives. Måske ikke.. Hun kom og det var meget slemt.. Kristina har haller aldrig set noget så slemt som dette.. Hun gav Mülle en masse smertestillende og bedøvelse.. Så sagde hun at hvis det havde været 2 centimeter dybere, og ville have ramt senen, ville hun ikke kunne gå(og skulle så aflives). heldighvis skulle hun IKKE det. Men vi må ikke ride på hende en hel måned, og når vi skal starte med at ride skal vi strate med kun at skridte osv.. Jeg skulle have været til stævne her om 3 måneder men det kan jeg godt glemme alt om sagde dyrelægen.. Så det er rigtig træls, men vi er SÅ glade for at hun overlever. Hun skal have en masse pincelin og sådan noget. Det er bare træls, plus at hun er overvægtig så nu kan hun jo ikke tabe sig. Det er bare træls.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels Mülle
Kommentér på:
Stakkels Mülle

Annonce