2.967 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

fodring til udekat i vinter.. fodring til udekat i vinter..

Jeg har en hankat der kommer og spiser ved mig, han er halvvild, men jeg kan røre ved ham.. han virker sund og rask, har pæne øre øjne og pels...
Jeg fodre ham med Acana og Royal canin female, det er det mine får, men er der andet jeg kan give ham, når han nu altid går ude, så han kan holde varmen ?
Han kan søge ly i min garage, der er en klapvogn han sover i ..
Nogen der har en "opskrift" på en varmere bolig ? har inviteret ham ind, men det vil han ikke..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fodring til udekat i vinter..
  • #1   12. nov 2008 En flamingo kasse evt med aviser i garagen. Det giver en god varme. Evt bygget med 2 kasser, så det er hans hule og taget af for vind. Maden er fin, hvad hans sunde udseende også tyder på.

• #3   12. nov 2008 Betina - Din hankat har det som mine genudsætningskatte :-))

Men som Felis også skriver, så sørg for, der også står vand til ham, og hold øje med, det ikke fryser til is.

Det gamle råd om at komme lidt olie i vandet, skal du IKKE bruge, for fuglene vil uanset kulden bade i vandet, og så får de fjerdragten ødelagt.

• #4   12. nov 2008 Jeg ville istedet for aviser lægge et uldtæppe i kassen,det luner endnu mere og bliver ikke fugtigt som aviser kan og så er det blødere at ligge på smiley

• #5   12. nov 2008 Jeg synes det er synd han skal bo derude, han går omkring med mine katte, men han vil ikke ind af døren... Vil skaffe nogle flaminco kasser og et godt tæppe.. kan man evt bruge sådan et varmelegme til akvarie og så lægge det i hans vand ?
    Er det synd der ikk er lys derude, så kunne jeg måske sætte et tænd sluk ur på ?

Skal han VIRKELIG ikke have andet end alm kattemad ?
    tænker på mere fedt eller noget ?

• #6   12. nov 2008 Måske er her lidt ideer: http://www.vildkatte.dk/index2.htm

Evt kan du få tilskud til kastration via KV - du er jo fodervært (skal så nok ikke fortælle, at du er begyndt at fodre)

(og skidt med lyset;) )

• #7   12. nov 2008 Ja et uldtæppe ovenpå aviser er godt og selvfølgelig en ormekur (godt husket Felis), Vand regnede jeg nu som en selvfølge.
    Varmelegeme ville jeg nok være lidt nervøs ved, nr det er uden opsyn. Lys får han jo udenfor, og katte er jo normalt nattedyr.

Kommentér på:
fodring til udekat i vinter..

Annonce