{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist dag (min kat blev kørt ned)
  • #1   13. nov 2008 Øv hvor trist. Føler med dig, det er hårdt at miste en kær ven.

• #2   13. nov 2008 Ej hvor er det trist :o((( Synd for buddy Håber ikke han led :o(( Knus

• #3   13. nov 2008 Meget trist skæbne for din kat men forhåbentlig har han været dræbt på stedet.

Du spørger hvorfor? Grunden er at han har haft mulighed for at rende på vejen i stedet for at være i sikkerhed i en indhegning. Det er bla. en af grundene til at mine går i en stor indhegnet baghave, da jeg ikke har nerver til at risikere at komme og finde en af dem ramt af en bil igen.

• #4   13. nov 2008 Jeg vil vove den påstand at det er ejeren der udsætter katten for fare. om man har gode intentioner i at lade katten gå ude det er ikke umuligt, man prøver jo altid at gøre det bedste for sine dyr.
    men katte der går ude, gør det ofte fordi ejeren har valgt det, og derfor er det ejerens ansvar, men katten der betaler prisen. ind imellem med sit liv.

dette er ikke en anklage, men hvis man vælger en bestemt adfærd så må man også leve med konsekvenserne, med dette som med alle andre ting i livet.

• #5   14. nov 2008 Jeg synes det er trist :o(( Jeg har selv som barn skovlet mange katte op fra vejen af .... Og jeg glemmer det aldrig :o(( Derfor mine katte ikke kommer ud de er kun på terrasen som er indhegnet... Og jeg er glad for mit valg..
    Men dette er op til folk selv.. Synes det er synd for vedkommen Kæmpe knus fra mig...

• #6   14. nov 2008 Marghethe... jeg anklager ikke nogen, men konstaterer blot hvorfor.

Jeg har hegnet mine katte inde men de kan jo slippe ud ved et uheld og blive kørt ned. Chancen er blot reduceret væsentlig i forhold til de katte der dagligt skal leve som fritløbere imellem biler.

Jeg har selv haft fritløbere førhen og heldigvis aldrig haft nogen katte der blev dræbt i trafikken, men da min Coco blev ramt i hovedet af en bil og brækkede kæben og fik tandkødet revet fra kæben og måtte igennem flere oprerationer, ja så valgte jeg at hegne haven ind. Heldigvis jeg var hjemme da det skete, men tænk nu hvis jeg havde været på arbejde, så havde han måske måtte lide i mange mange timer.

• #7   14. nov 2008 Føler virkelig med dig Susanne... Hvil i fred Buddy !

• #8   14. nov 2008 Årh nej ... Føler med dig Susanne smiley

R.I.P skønne Buddy...

Kæmpe Potekram og trøst herfra

Kommentér på:
Trist dag (min kat blev kørt ned)

Annonce