1.939 visninger
|
Oprettet:
Trist dag (min kat blev kørt ned) {{forumTopicSubject}}
Jeg var tudefærdig da min kæreste ringede og sagde at min kære Buddy er blevet kørt over af en lastbil... Det var et frygtelig syn hans bagkrop var hel flad og blod ud af munden...
Hvorfor??!!! savner den tykke mis..
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Du spørger hvorfor? Grunden er at han har haft mulighed for at rende på vejen i stedet for at være i sikkerhed i en indhegning. Det er bla. en af grundene til at mine går i en stor indhegnet baghave, da jeg ikke har nerver til at risikere at komme og finde en af dem ramt af en bil igen.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
men katte der går ude, gør det ofte fordi ejeren har valgt det, og derfor er det ejerens ansvar, men katten der betaler prisen. ind imellem med sit liv.
dette er ikke en anklage, men hvis man vælger en bestemt adfærd så må man også leve med konsekvenserne, med dette som med alle andre ting i livet.
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
Men dette er op til folk selv.. Synes det er synd for vedkommen Kæmpe knus fra mig...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg har hegnet mine katte inde men de kan jo slippe ud ved et uheld og blive kørt ned. Chancen er blot reduceret væsentlig i forhold til de katte der dagligt skal leve som fritløbere imellem biler.
Jeg har selv haft fritløbere førhen og heldigvis aldrig haft nogen katte der blev dræbt i trafikken, men da min Coco blev ramt i hovedet af en bil og brækkede kæben og fik tandkødet revet fra kæben og måtte igennem flere oprerationer, ja så valgte jeg at hegne haven ind. Heldigvis jeg var hjemme da det skete, men tænk nu hvis jeg havde været på arbejde, så havde han måske måtte lide i mange mange timer.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 87 Svar: 326
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
R.I.P skønne Buddy...
Kæmpe Potekram og trøst herfra
Trist dag (min kat blev kørt ned)