{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Personligheds ændring.! {{forumTopicSubject}}

Min elskede lille misling har ændet personlighed, han er sur og tvær og væser af mig og min anden kat. Han er næsten aldrig inde længere, og når han endelig er inde er det kun for, at spise. Når han har spist færdigt sætter han sig næsten altid hen foran døren, og hvis jeg vil kæle ham væser han af mig.
Hvad skal gøre.? tænker på om jeg skal prøve, at finde ham et nyt hjem, hvis han ikke har det godt hos mig længere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Personligheds ændring.!
  • #1   16. nov 2008 Nej det har han ikke, har overvejet det, men det virker ikke rigtigt som om der er noget galt med ham overhovedet, for når han en sjælden gang imellem er i putte humør, så plejer jeg altid at undersøge ham.

• #2   16. nov 2008 Vil jo helst heller ikke af med ham, men jeg vil heller ikke være egoistisk og beholde ham hvis han ikke har det godt hos mig længere.

• #3   16. nov 2008 Dyr der pludselig ændrer adfærd bør man tage til dyrlæge og få undersøgt. Dyr er nemlig rigtig gode til at skjule hvis de har det skidt eller har store smerter, for det er nemlig et "svaghedstegn" og derved er der risiko for at blive udstødt fra flokken.

Jeg havde en maine coon der humpede lidt på det ene bagben og jeg kunne ikke umiddelbart se at der var noget galt med det det føles hverken brækket eller hævet, trædepuderne så også fine ud osv. Så fik jeg set på hans kløer og de var flossede på forbenene hvilket min dyrlæge en gang havde fortalt mig var tegn på at de højest sandsynlig var blevet ramt af en bil. Jeg røg afsted til dyrlægen og min stakkels misser havde 3 dobbelt bækkenbrud. Havde det været et menneske er jeg sikkker på at det havde skreget i vilden sky og i hvertfald ikke været i stand til at humpe rundt.

Jeg siger ikke din kat er blevet ramt af en bil det var blot et eksempel på hvor gode dyr kan være til at skjule selv store smerter.

• #5   16. nov 2008 Hvis det er Thor, det drejer sig om, kan det også skyldes, han er blevet kønsmoden, og så ville jeg hurtigt få ham kastreret.

• #6   16. nov 2008 Bestil en tid ved dyrlægen, - der ligger noget bag afærdsændringen.

• #7   16. nov 2008 Det er misling og ikke thor der er problemet, thor ligger for det meste bare og sover. Og ja ved godt thor burde blive neutraliseret, men der har ikke været råd til det. Har en mistanke om, at han bliver lukket ind af andre, for han har taget meget på, og jeg vejer hans mad så han ikke får mere end det anbefalede, og han kan tit godt være væk i 3-4 dage. Så kan det måske ikke have noget med hans adfær at gøre?

• #8   16. nov 2008 Jo, det kan det nu godt alligevel, for han fornemmer tydeligt, at Thor er ved at være kønsmoden, og det både stresser og gør ham usikker; Især når Thor forsvinder flere dage ad gangen for så at dukke op igen.
    Så er der ingen stbilitet i hans hverdag!

• #9   17. nov 2008 Mega: Thor forsvinder ikke han er inde kat og kommer ikke ud, det er Misling der er væk i flere dage. Og som sagt skal Thor os neutraliseres, men har bare ikke penge til det før januar.

Kommentér på:
Personligheds ændring.!

Annonce