{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

HJÆLP TAK :0( urenlighed {{forumTopicSubject}}

Ja vi har to dejlige katte den ene er knap 8 mrd gammel og vores lille hanmis er ca 4½ mrd gammel!!!!

Vores problem er at en af kattene ikke gider at bruge kattebakken om natten så det vil sige at hver morgen ligger der en hilsen i hjørnet inde i stuen.... heldigvis har vi trægulv!!!

Men hvad sker der lige??? Er ret så sikker på at det er den ældste kat der er synderen

Håber virkelig at der er nogen som kan give mig et svar :0(....

TAKKER ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TAK :0( urenlighed
  • #1   24. nov 2008 Har selv haft det problem med at de ikke ville gå på bakke.
    Jeg prøvede med at hver gang den skulle til at lave noget fy så skynde mig at sætte den over på bakken hvorefter den får lavet i bakken..

Det virkede hvertfald hos mig.

• #2   24. nov 2008 Heidi : Ok.... lyder meget rigtigt!!! Da hanmissen godt kan være lidt hård ved hunmissen!!!! især når vi ligger os til at sove kan jeg høre at hun er lidt gal på ham... !!!

Hun elsker at være ude, men jeg har det lidt dårligt over at hun skal være ude om natten da vi har mistet 2 katte bare på et halvt år og derfor kommer de ikke ud om natten.... men måske det er derfor hun efterlader en hilsen fordi hun helst bare vil være ude også om natten???? Legetøj gider hun ikke rigtig mere faktisk....

Ellers kunne det være fordi hun ikke gider at dele bakke med vores hanmis eller???

• #3   24. nov 2008 Heidi: ja for er ikke glade for at de er ude om natten nemlig !!! Jeg prøver at lukke dem hver for sig i nogen dage om natten og så se om det har en virkning!!! Man må jo prøve sig frem... vores kattebakke blive storset tømt hver dag...

• #6   24. nov 2008 Lotte : Grunden til at den ikke bliver tømt flere gange om dagen er fordi jeg er gravid :0) derfor røre jeg ikke den bakke når jeg går herhjemme... det er kærestens job!!!!

Ja hun skal også meget snart til dyrlægen

• #7   24. nov 2008 det skal siges at vi bruger ikke det billige katte gros herhjemme!!! jeg vil prøve at ringe til dyrlægen og ta en snak med dem om problemet også!!!!

• #9   24. nov 2008 Jeg vil prøve at stille en ekstra kattebakke frem til hende om natten og så se......

Kommentér på:
HJÆLP TAK :0( urenlighed

Annonce