1.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

er hun i løbetid eller hva??? er hun i løbetid eller hva???

det startede for omkring halvanden .. hvor vi gik og troede at hun måske have været i løbetid for hunvar rimelig gammel.. men så begyndte hun at snakke rigtig meget og ligge halen til siden når vi rørte hende.. men det gik over efter 2 dage. så gik der 14 dage og så var den der igen men denne gang gik hun mærkeligt en gang imellem hen over gulvet. men der gik også kun 2-3 dage så var det ovre igen.. så gik der ca. 14 dage og igen igen men denne gang varede det 4-5 dage og så har vi ikke hørt mere fra hende og nu er hun igang igen, det startede i forgårs, og hun snakker HELE tiden og glider hen over gulvet og ligger halen til siden når vi nusser hende..

skal jeg tage et smut til dr. dyr med hende?? for jeg tror altså ikke at det er normalt.. plejer en løbetid ikke at komme og så være der hele tiden i den tid det nu varer og så er det slut for denne gang..

vi vil nemlig gerne have hende stereliseret men det må man jo ikke når hun er i løbetid..

men kan det være fordi det er hendes første løbetid?? hun var også næsten 10 mdr. da hun første gang kom i løbetid?? i hvert fald hvad vi ved af..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er hun i løbetid eller hva???
  • #1   25. nov 2008 halvanden måned siden . D

• #2   25. nov 2008 Det lyder som løbetid. Sparker hun med bagbenene når i nusser hende på baglåret?

Løbetider kan sagtens vare nogle dage og så komme igen efter 2 uger. Så snart løbetiden er ovre, skal hun bare steriliseres.

• #3   25. nov 2008 ja det gø hun.. men er det normalt at det varer halvanden månden altså on and off

• #4   25. nov 2008 katte akn godt gå i løbetid hver 2. uge som du beskriver det..det er voldsomt tit, men vist ikke uhørt. ring til dyrlægen og sig at i vil have hende steriliseret og fortæl hvor tit hun løber så kan i måske finde et tidspunkt hvor det kan lade sig gøre.

• #5   25. nov 2008 Jo, man må og kan godt sterilisere en hunkat i løbetid. Dyrlægerne gør det helst ikke fordi løbetiden gør at vævet er mere blodfyldt, så det er lidt mere beværligt.
    Få fat i nogle p-piller - straks hun er ude af løbetid giver du hende en - og så bestiller du tid til sterilisering

• #6   25. nov 2008 Men det varer heller ikke halvanden mdr. Det varer et par dage og så går det over. Så kommer hun i løb igen efter 14 dage. Det er så en ny løbetid.

• #7   25. nov 2008 også når hun er så lille?? hun er jo kun en lille killing.. (stor killing) : D men jeg har hørt om at løbetiden kommer tættere og tættere op af hinanden men hvis det er helt rigtig skal hun jo kun have været løbetid en gang.

• #8   25. nov 2008 Det er os synd at en så ung en killing skal være mor så vil nok får en dialog med dyrlæge om stalisereing er på tale og om de kan fjerne fosterne..

Du kan neutraliser dem allerede fra 12 ugers alderen..

• #9   25. nov 2008 Angelce, så vidt jeg har forstået det er katten ikke blevet drægtig. Så det er bare om at sterilisere hende.

Kamilla, hvorfor mener du hun skal have været i løbetid en gang? Killinger kan som Angelce skriver, neutraliseres fra 11 ugers alderen godt nok.
    Det er rigtigt at hvis ikke hun bliver parret eller steriliseret, så vil løbetiderne komme tættere og tættere.

• #10   25. nov 2008 jeg mener at hvis det er rigtigt burde hun jo kun have været i løbetid 1 gang taget endes alder i betragtning..( nina skriver jo at hun er i løb hver. 14. dag ) det var bare det jeg studsede over..

Angelce hun er ikke drægtig.. det skulle gerne være umulig : D hun er indekat og vores han er kastereret og har været det i laaang tid : D

• #11   26. nov 2008 Jamen så var det mig som åbenbart fik læst lidt for hurtigt.. Jeg undskylder mange gange men håber da du fik det svar du søgte.. smiley

Kommentér på:
er hun i løbetid eller hva???

Annonce