{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Zylkene mod utryghed? {{forumTopicSubject}}

I en nyhedsmail har jeg hørt om Zylkene, som skulle hjælpe med at gøre dyr (hunde og katte) mere trygge ved f.eks. nytårsfyrværkeri, men også generelt.

Det skulle være fremstillet af det aktive stof i modermælk, som gør dyrebørnene trygge, når de dier, og være udvundet af komælk. Det kan fås i håndkøb ved dyrlæger og betegnes som et kosttilskud. Det virker derfor slet ikke sløvende på dyret, men øger kun dets tryghed.

Det lyder næsten for godt til at være sandt, da min Perle Puf har nemt ved at blive utryg, og derfor tisser rundt omkring - fortrinsvis i mine sofaer og seng. Og det er bare ikke holdbart! Jeg har prøvet feliway, men det er ikke virkbart længere, så derfor lyder Zylkene jo ikke værst.

Men har nogen prøvet det, eller hørt om dets effekt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zylkene mod utryghed?
  • #1   11. dec 2008 det lyder godt nok som et mirakelmiddel. har ikke hørt om det før men det lyder da spændende, jeg har også en kat der ind imellem bliver stresset og utryg uden vi ved hvorfor.

  • #2   11. dec 2008 Her kan læses mere.. :
    http://zylkene.dk/


  • #3   11. dec 2008 Jeg har hørt om des efekt fra Diane Addie, hun siger god for det, så det har jeg tænkt mig at bruge, oosær til min hund og til de katte der nemt stresse her til nytår

  • #4   11. dec 2008 Tusind tak for linket og jeres input! Jeg må hellere tale med dyrlægen om det.

    På et tidspunkt fik jeg en recept på stesolid til Perle Puf, men jeg var meget betænkelig mht. rent faktisk at give hende det. Jeg talte med Felismir, og der fik jeg at vide, at det var noget af det værste, man kunne gøre. I allersidste instans kunne man give små doser af antidepressiva, men jeg vil jo helst undgå enhver form for medicin, hvis det kan lade sig gøre!! Alt andet har nemlig været forsøgt, men uden held... :o/


  • #5   11. dec 2008 *~ Therese ~*
    Lene fra Felismir vil helt sikkeret anbefale dette produkt... Det er nemlig hende der har talt med diane ang mine dyr


  • #6   11. dec 2008 Ih, det lyder godt, allesammen! Tak skal i have - så er der måske håb endnu for et hjem, der ikke lugter af tis! ;o)

  • #8   11. dec 2008 Felis... Der er jo lige det problem, at man ikke rigtig kan fjerne alt den larm nytårsaften...

  • #9   11. dec 2008 ups fik trykket for hurtigt..

    Og ang det at give et dyr beroligene de medicin, er helt i orden i min verden, i hvert til fald i mens man arbejde på at hjælpe dyret, og så derefter tage medicinen langsomt væk igen...


  • #10   11. dec 2008 Felis F: Jeg eksperimenterer ikke med min kat! Men da Perle Puf er en utroligt dejlig kat, som hovedsageligt er rigtig glad, og har det godt, med undtagelse af sit til tider nervøse sind, vil jeg ikke have hende aflivet, hvis jeg kan give hende et naturligt middel, der kan afhjælpe nervøsiteten!

    Og jeg har også kun tænkt mig at prøve Zylkene, fordi jeg har udtømt alle andre muligheder! Det eneste der vil være tilbage at prøve er antidepressiva (læs: kemikaler!!) eller aflivning, og jeg har bestemt ikke lyst til hverken det ene eller det andet!

    Og det er jo altså også ment som et middel, der kan hjælpe ved bestemte begivenheder, som f.eks. flytning, nyt barn i huset, fyrværkeri og lign., og disse årsager kan man jo ligesom ikke bare fjerne! Ved min kat ligger det bare til hende, og det kan jeg jo ikke bare tage væk - jeg gør i forvejen alt, hvad jeg kan for at give hende et trygt og godt hjem, men hun vil altid blive nervøs ved visse ting, hvilket jeg ikke kan gøre ret meget ved!

    Og "tage konsekvenserne" - hvilke konsekvenser skulle det så være?


Kommentér på:
Zylkene mod utryghed?

Annonce