{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Mystisk adfærd {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle,
Og glædelig jul.

Jeg er taget hjem til mor for at holde jul, og har taget Ziska med. Hun har en gang tidligere været hos min mor i 6 dage, hvor hun kom rigtig godt ud af det med min mors lille hankilling, og med min lillebror og mor. Min mor har en stor hund som er meget kærlig, men hende skal Ziska ikke i nærheden af. Ziska vader dog frit rundt i huset, og er absolut ikke sky.

Vi kom hjem til min mor i går, og samme aften ændrede hun adfærd og begyndte at knurre og miave af irritation hvis man kom for tæt på. Selv jeg, som hun plejer at være meget kærlig overfor, må ikke komme for tæt på og røre hende. Hun gider det ikke, og begynder at knurre og hvæse.

De forandringer der er siden sidste besøg og nu er at min mors hjem er godt pyntet med julepynt, der er et juletræ, min mors mand er hjemme (ham har hun aldrig haft noget imod), og min mors hankilling er blevet en lille mdr. ældre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk adfærd
  • #1   24. dec 2008 Glemte helt at spørge om nogen har nogle idéer til hvad det skyldes, eller råd til hvad jeg kan gøre for at hun får det godt igen?

  • #2   24. dec 2008 Hey smiley
    Min kat gjorde præcis det samme da den kom med hjem til min mor til jul for nogle dage siden, og det er ret normalt. Katten føler sig lidt utryg i de nye omgivelser (selvom det ikke ser sådan ud), og vil helst ikke bæres og kæles med fordi hun stadig ikke føler sig helt i kontrol. Nu er hun helt normal, så jeg tror bare du skal give hende noget tid til at falde lidt til.

    Glædelig jul ^_^


  • #3   24. dec 2008 Okay, det er godt lige at høre at jeg ikke er den eneste i samme situation. Hun virker lidt mindre aggressiv i dag, men gemmer sig en del. Håber hun kommer frem snart.. =) Synes det var synd at efterlade hende for sig selv i to dage, især her i julen.

    Du ønskes også en glædelig jul smiley


  • #4   24. dec 2008 Der er en forandring mere, din mors lille hankilling sikkert ikke er killing mere.
    Voksne katte der ikke kender hinande udviser ikke den største begejstring, og slet ikke hvis dem ene eller begge er fertile.


  • #5   24. dec 2008 Hmm, god pointe.. Det er træls nu da de kom så godt ud af det før. Så det bedste er at jeg egentlig havde ladet hende blive hjemme i min lejlighed her i julen?

  • #6   24. dec 2008 Ja det vil jeg sige ,og hvis en ven eller veninde så kunne se til hende eller en nabo så havde hun været hjemme ,nu trækker du bare tiden ud ,når du nu skal hjem igen ,måske inden hun er falde ttil ro ;ellers glædelig jul smiley

Kommentér på:
Mystisk adfærd

Annonce