{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Kat og altan {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg står og vil så gerne ha en kat, kattekilling, men jeg har altan. Jeg bor I det jeg tror man kalder blokhus. Jeg har en underbo som har havde, og så bor jeg ovenpå og har altan.
Jeg sku faktisk ha været ude og se en lille mis imorgen, men den altan havde jeg ik rigtig skænket en tanke, udover at den ville komme i snor og udforske altanen og vores område udenfor på et eller andet tidspunkt.
Jeg bor til leje i et boligselskab og så ik sætte et stort net op på min altan.
Her blir rigtig varmt om sommeren, så jeg har altid åbent. Er det bare et no go, eller er der evt noget andet jeg kan gøre, så jeg kan opfylde mit eget og min søns største ønske? ..
Modtager gode råd med kyshånd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og altan
  • #1   19. jul 2023 Altanen skal sikre på en eller anden måde.

    1. Net op - Det må du ikke så er den ude.

    2. Katten har sele på, HVER gang den dør står åben. Hvis det er heletiden kan det nok blive lidt svært for en kat at bevæge sig rundt indenfor når den skal være bundet/holdt i snor hele dagen.

    3. Sikre døråbningen. Der fåes flere fine løsninger af net man kan sætte for så døren kan stå åben men katten ikke kan komme ud. Men det skal være net stærkere end almindeligt fluenet.


  • #2   19. jul 2023 Hvis du ikke må sætte net op eller en løsning fra omlet ( katte indhegning til altan, så kan du kikke på hjemmesiden fluenet, hvor de har noget som hedder petnet, så du kan sikre vinduer og døre, det er jo ikke kun altanen som udgør et problem, når man har indekatte.
    Men ja det koster og skal du overbevise en boligforening, så skal det se nogenlunde ud.
    Jeg er en af dem som, er så heldig at bo med lille have, i boligforening, og har trådhegn i hækken både i for og baghaven, men det kan da ses selvom det meste står i hækken.


    profilbillede
  • Aida K
    Aida K Tilmeldt:
    okt 2022

    Svar: 1
    #3   10. aug 2023 Kære Malene

    Jeg har altid haft katte. Jeg bor på 2.sal uden nogle net og mine katte har aldrig hoppet ud. De elsker at sidde derud sole sig og observere fugle og insektliv, men der stopper de. Når vi er ikke hjemme har de altid siddet på deres observations post på altan og ventet på os. Men mine katte blev opdraget til at være indendøres katte.

    Håber jeres drøm går i opfyldelse og I få en lille mis snart.

    De bedste hilsner Aida


Kommentér på:
Kat og altan

Annonce