{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Valg af trimmer {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Lucas har en tæt pels og han gør ikke meget ud af sig selv... så han danner filterknuder bagtil.
Han vil gerne kæmmes, men når jeg prøver at få knuderne ud, så er det ikke sjovt længere smiley

Derfor overvejer jeg at købe en trimmer og dyrlægen har jo en der er meget lydsvag.
Hvilken en skal jeg vælge? Den skal være lydsvag og uden ledning, men det er jo ikke en langhårskat der skal trimmes, men en huskat der er sjusket med sig selv smiley
Derfor vil jeg ikke købe en dyr en, for det kan jo være, at han bliver bange for den ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af trimmer
  • #1   2. aug 2023 Den jeg har, lever ikke op til dine krav smiley men den fungere fint, så længe de vil side stille smiley men Røde er ikke stolt når måsen bliver barberet, men det er nødvendigt, når han ikke gider at vaske sig, og det bliver fulgt efter af en gang vask smiley
    Det kan være svært når der er knuder, man skal være meget forsigtig, for kattens hud skal strækkes, ellers kan du komme til at skade huden, så måske en tur til dyrlægen og få taget knuderne første gang, og så hold pelsen nede?
    Mine 2 klipper jeg jo, men jeg gør det på pels uden knuder, altså er der kommet det mindste, så bliver det børstet ud først, mine tandløse katte kan ikke klare pelspleje selv, de er dovne, gamle og tandløse, så det fungere jo ikke smiley og min skulder klare heller ikke det store børste arbejde længere.
    Jeg håber du finder en løsning smiley


  • #2   3. aug 2023 Så må han soigneres næste gang han skal til dyrlægen smiley

Kommentér på:
Valg af trimmer

Annonce