6.718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kat spiser chihuahua Kat spiser chihuahua

Fik på et tidspunkt fortalt, af en bekendt, om en af hans andre bekendte, der havde været i Tyskland for at hente en chihuahua. De havde givet 30.000 kr for den her hund. De kommer så hjem, hvor de også har en rimelig stor hankat, på en 8-10 kilo.

Der går en uges tid, og de tager på et tidspunkt ud at handel. De lader selvfølgelig hund og kat være alene i samme rum.
Da de så kommer hjem, er det eneste der er tilbage af hunden, et halsbånd der ligger ved siden af en meget mæt kat.

Jeg ved ikke om det er sandt, men jeg synes alligevel den er lidt sjov... tager hele vejen til Tyskland for at hente et 30.000 kroners måltid til sin kat xD

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat spiser chihuahua
  • #1   8. jan 2009 Det tror jeg ikke er sandt... mon ikke der har været nogle og tage hunden...???

• #2   8. jan 2009 Det er en Urban legend - den florerer over hele Danmark. Det er forskelligt om det er en Chihuahua, kinesisk hårløs eller en papilon, men altid en pisse dyr hund, aldrig en blanding - det er aldrig blevet dokumenteret...

• #3   8. jan 2009 ja - den har jeg også hørt flere steder fra før..... smiley

• #4   8. jan 2009 jeg har hørt om den før tror ikke det passer..

• #5   8. jan 2009 det er sådan en historie som alle har hørt og sam altid handler om en vens ven, eller en mors kollegas datter eller sådan noget.

man siger jo at katte akn finde på at pise deres små nyfødte killinger. er chihuahua hvalp er vel ikke større end sådan 1 så detkan vel lade sig gøre, men det er højest usandsynligt, det med at spise killinger er jo primært instinktivt ved skift til anden dominant han der vil af med den tidligere dominantes afkom så hunkatten kommer i løb igen hurtigere osv.

jeg køber den ikke

• #6   8. jan 2009 min bedre halvdel fortæller mig at en chihuahua er blevet taget af en måge på vej fra svergie til danmark.. hunden kostede 13000 og blev til aftenmad for en måge på vej hjem fra på færge for 14 dage siden.. Den var så en hvalp, så den var så heller ikke ret stor

• #7   8. jan 2009 jeg har da tit bildt min lillebror alt muligt mærkeligt ind bare for sjov..så bare fordi nogen fortæller det så betyder det ikke nødvendigvis det er sandt.

ikke at jeg kalder din søster en løgner, men bare sådan genrelt tror jeg ikke på det bare fordi nogen siger det. røverhistorier er der masser af derude smiley

kan være det er sket, men jeg kan nu ikke se det for mig..en velnæret indekat med adgang til tørfoder kan jo knap fortære en hel mus hvis de skulle være heldige og fange sådan en.

• #8   8. jan 2009 Enig Nina P - hvis katten spiser hunden, skulle man måske overveje at fodre den stakkels kat smiley

- Helle

• #9   9. jan 2009 Jeg har også hørt en lignende historie (hvalpen var pist væk - og man fandt ud af, hvor den var blevet af, da katten kastede op). Tror godt det kan passe. Vil ved lejlighed spørge hende, der fortalte mig det.

• #10   9. jan 2009 Jeg har hørt en version af historien med en meget dyr chihuahua hvalp, der blev taget af en rovfugl, da de på vej hjem med hunden luftede den på en rasteplads.

Kommentér på:
Kat spiser chihuahua

Annonce