{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Sutter på mit hår- hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg undrer mig meget over at min hankat ( næsten 3 år) er begyndt at sutte på mit hår så snart han kan komme afsted med det. Det er især om natten jeg vågner af det, jeg vågner 10-12 gange på en nat og opdager at han ligger helt oppe i mit hår og sutter på livet løs. Det er altså en smule klamt da han savler helt vildt når han gør det og jeg kan bare ikke få ham væk?! I nat måtte jeg så lukke ham ude af soveværelset og lade ham sove i stuen, fordi ellers kan jeg ikke sove om natten. Nogle der ved hvad dette skyldes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sutter på mit hår- hvorfor?
  • #1   13. jan 2009 Jeg tror det er fodi han hygger sig med det,og at han godt kan lide dig.
    Nogle slikker på huden,andre på stof,og andre igen ælter.I mange tilfælde er det ren og skær kærlighed.Men så er det jo godt man bare kan vaske håret smiley

• #3   13. jan 2009 Min den ældste prøver på det, men jeg er ikke begejstret for at hun bider mig i hårbunden smiley hun mangler det der "gentle touch"

• #4   13. jan 2009 jeg har en hankat på 1½ år der gør det... han savler også - og ælter gerne i håret smiley synes kun det er dejligt.. han gør det jo kun af kærlighed - det er jeg da ihvertfald overbevist om ;o)

• #5   13. jan 2009 Ja det er da også hyggeligt hvis det er en gang imellem, men Marius vækker mig flere gange om natten, så bliver det altså lidt belastende når man skal op på job. Men jeg kunne bare ikke forstå at det er noget han lige pludselig begynder på, det startede efter min kæreste og jeg havde været ude og rejse i 14 dage. Så ved ikke om det er fordi han er ked af vi har været væk?

• #6   13. jan 2009 Hej..

Jeg har en lille missepige, der gør det samme.. Det er bare ikke håret men hun slikker mig på kinden, halsen og sutter på min ørerflip..
    Hun vækker mig åz et hav af gange om natten af denne grund..
    Det er bare enorm stor kærlighed og tryghed..

KnuZz Mette

• #7   13. jan 2009 Min Cindy gør det også. I perioder mere end andre. Lige pt er det kun øjenbrynene der bliver slikket på.

Men jeg tror det er deres måde at drage omsorg for os på. Katte der kan lide hinanden slikker også hinanden.

Men ja det er knapt så hyggeligt når det er ens nattesøvn der bliver afbrudt mange gange.
    Luk ham ude af soveværelset, når det bliver for meget for dig. Det gør jeg med Cindy. Det er dog ikke sjovt at tage en kat som prøver at hygge om en, og så er takken fra vores side at de bliver smidt ud af soveværelset...

• #8   13. jan 2009 Nej lige præcis, men jeg tog ham så i går inden jeg gik i seng - vores gæsteværelse er total forbudt område for vores katte, så der vil de selvfølgelig gerne ind og hygge smiley Så der åbnede jeg døren ind og så kunne de få lov til at sove i sengen derinde, og jeg hørte ikke en lyd hele natte, så jeg tror ikke han har opfattet det som om jeg ikke ville hygge med ham. Men det er nemlig rigtig træls at skal smide katten ud når den bare vil putte, men jeg blev så frustreret tilsidst da jeg var vågnet for 10. gang for fjerde nat i træk, hi hi smiley

• #9   14. jan 2009 Tusind tak for jeres svar! smiley

Kommentér på:
Sutter på mit hår- hvorfor?

Annonce