{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mælke erstatning fra Royal canin
  • #1   17. jan 2009 Mange tak marianne D :O)

  • #2   17. jan 2009 Hvis det er til nyfødte vil jeg ikke bruge pulvermælk. Fint tilkillinger der er 3-4 uger gamle, men ikke yngre

  • #3   17. jan 2009 Hej... jeg har killinger på nu 4 uger.... min lille Baltazar var den eneste af 3 killinger der ikke ville spise hos sin mor.... så han har fået Royal canin pulver mælk fra han var 3 dage gammel... anbefalet af min dyrelæge... blandings forholdet er hvis du har måleskeen fra bøtten... 1 strøgen måle ske til 20ml vand.... måleskeen er på 10 ml.... så man kan også bare sige bobbelt pulver iforhold til vand... vandet skal varmes op til 50 grader inden pulveret tilsættes... og rystes grundigt.... hvis du har brug for at vide hvor meget killingen skal have i døgnet.... har jeg tallene... bare skriv en pb til mig så skal du få dem... :o)
    Min lille Baltazar spiser heldigvis selv hos moren igen nu, og så spiser han baby cat tør foder fra Royal canin og vand... så nu er det meget nemmere... men jeg startede med 6 måltider om dagen af 2 ml.... lidt af et job... men det er sku' det hele værd... nu hvor han fiser rundt... :o)

    Hilsen mia.


Kommentér på:
Mælke erstatning fra Royal canin

Annonce