753 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Ynkelig kat Ynkelig kat
Så har Freddie været hos lægen igen - denne gang med en talgknude på halen der var betændt.
Lucas er så ræd for kraven, så han har tyk hale
0 synes godt om
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 806 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.353
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Men spise DET kan han
nov 2013
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
jeg endte med at lave en body med høj krave til Simba (en benvarmer med ribkant, og så lavede jeg to huller til forbenene)
han kunne simpelhen ikke lide kraverne. vi prøvede både en alm stiv og så den bløde. men den hjemmelavet var god, og vi blev ikke uvenner
medicin er noget som f,,, har skabt,
jo metacam kan Simba godt lide - han spiser det selv. Piller skal bare proppes ned i halsen
aug 2010
Kraven har han affundet sig med og det såmænd også okay med at få "vasket hale".
I morgen er det så 2 tabletter i Pill Assist og hvis det går som det gjorde i 2010, så glider de ned - jeg krydser
Metacam.... vi har prøvet det mange gange før, men om jeg kan styre ham med kraven er så det næste.
Gudskelov skal han have det maks. en uge
Planen er når han er rask, at han skal tilbage på Solensia og hans blodprøver var fine og tænderne vurderede hun også, at de ikke gjorde ondt.
Nu håber jeg så bare, at bakken bliver brugt, jeg tror at det er ham der har sat "hatte" de forkerte steder.
Og Lucas???
Han er blevet rask!!!!!
Så rask, så han har gået "armgang" under sofaen - det kan jeg ikke huske hvornår han har gjort sidst.
nov 2013
Vi har selv to syge killinger pt, der har sat klatter af overalt. Den ene er så godt som rask igen heldigvis. Og den anden er i bedring.
Jeg kender desværre dine bekymringer lidt for godt.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.143
Efter mit farvel til Mitti, er her jo kun Røde, men sikke en forandring der sker, når man kun har en kat tilbage, han er jo 12 år og snakker mere end nogen sinde, han tikker jo mad nu, det har han aldrig gjort før, men sad bare stille og rolig bag Mitti når han tiggede, nu må han selv gøre det
Det er så hårdt med syge katte, jeg håber i alle har raske katte snart
aug 2010
Han er meget overvægtig, men kraven skal ikke holde ham fra halen.... men det ser nu fint ud
Han er pludselig blevet meget adræt
Der er ikke sat hatte i nat - andre steder end i bakken, så det har nok gjort ondt.
Dette her er jo "piese of cake" i forhold til andet jeg har prøvet - men minsandten om ikke også Lucas er blevet så rask så han går armgang under sofaen - her er der hverken designermøbler eller et Bo Bedre hjem....
Jeg går weekenden i møde med fortrøstning - og håber godt nok Susanne, at der også snart kommer ro på hos dig.
Jette:
Røde er jo blevet enkemand og enehersker, så det er nok derfor han klistrer
nov 2013
aug 2010
Jeg fik nogle Pill Assist, men de var for gamle og kunne ikke bruges, så jeg prøvede med leverpostej, men nu er jeg blevet nødt til at tvinge dem i halsen på ham - indsmurt i leverpostej....
Men:
Han får Amoxibactin 100 mg. x2 dagligt og han har diarré og i dag har han også kastet karrygult væske op og har kvalme.
Sideløbende får han Metacam og penicillin er han færdig med tirsdag aften og Metacam i aften.
Han har lige fået kraven af, for den kunne ikke vaskes ren længere.
Bør jeg være bekymret eller skal det være sådan?
Han har aldrig fået det i tabletform før.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
husk der skal gå nogle timer fra han kaster op til du må give ham metacam
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.143
aug 2010
Ynkelig kat