{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Pristigniner på dyrlæger {{forumTopicSubject}}

Hold da op jeg var i denne her måned til dyrlægen med min han kat han havde betændelse i bagpoten pga huden var flænset fra kloen og nu efter 5 dages antibiotika behandlig har han stadig betændelse det er dog ikke første gang vi opæver det han skal ind og i narkose og skylles som vi besluttede sidst men dengang som var sidste år kostede det 700 kr nu har jeg lige snakket med dyrlægen og det kommer nok op i 1000 eller derover fordi der er pris stigninger.. Jeg syns godt nok det er mange penge og groft at det skal være så dyrt. Jeg bor 10 km fra vojens så hvis der er en der kender til en GOD dyrlæge som lægger nogenlunde tæt på og ikke har sat priserne højere op vil jeg meget gerne kontaktes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pristigniner på dyrlæger
  • #1   28. jan 2009 Jeg vil ikke sige jeg betaler med glæde, men kan sagtens forstå det koster hvad det koster.

Det koster enorme summer at køre en klinik, udstyr, personale, husleje, udannnelse osv.

• #2   28. jan 2009 Ja det er rigtigt men bare trist det stiger lige pludselig.
    Mon det er pga al det finans noget ?

• #3   28. jan 2009 der er kommet prisstigninger på medicamenter og udstyr som der sker prisstigninger på meget andet. derfor må dyrlægerne jo regulerer priserne efter det..

• #4   28. jan 2009 Mette S: Det med en dyreforsikring...er nu heller ikke helt billigt. Forsikringen koster 500-700kr per styk, så har du også lige en selvrisiko. Og dem jeg har fundet dækkede hverken fugl eller fisk (ikke bogstavelig talt smiley ) Men katten skulle være meget meget syg og være meget akut før de dækkede. Måske har jeg bare fundet de forkerte....

• #5   28. jan 2009 Mette S: Jeg var igang med at finde en bilforsikring og så havde de også en dyreforsikring på knap 800 per kat, samt selvrisiko på 500kr. Derfra kom det :). Men vil da lige undersøge dyrekassen. Jeg har egentlig aldrig hørt om en dyreforsikring før ovennævt forsikringsselskab tilbød disse. Men nu er det også første gang jeg holder dyr efter jeg er flyttet hjemmefra.

Kommentér på:
Pristigniner på dyrlæger

Annonce