643 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Kat meget BANGE!!! Ö Kat meget BANGE!!! Ö
min kat er mega bange for min mors mand, kan virklig ikke forstå det??
det er så syndt for katten. f.eks. vi den sidder og spiser mad og han høre min mors mand komme LØBER han væk.
og vis katten ligger og sover og han hører ham LØBER han ind under sofaen?? fatter det virklig ikke?
0 synes godt om
jan 2009
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 73
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 22
nej vi fik ham helt fra killing af.
m en det er fordi vis min mors mand ser katten på bordet kaster han ham ud af døren, syndes det er så syndet for min kat, så jeg råber altid af ham og så bliver vi altid uvenner!! Vi bor hos ham! ;s
jan 2009
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 73
Ved sku ikke hvad du skal gøre ud over at fortælle ham at han ikke skal rør din kat
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
**m en det er fordi vis min mors mand ser katten på bordet kaster han ham ud af døren**
Det er da ellers let nok at forstå at katten bliver bange for en der behandler den sådan. Sikke da en¤#¤%# /&%¤%&# idiot!
Din mor må da også have noget at skulle have sagt.... ? Hun kunne fx fortælle ham, at man IKKE smider med katte!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg er virkelig forarget over, at han behandler katten sådan, og jeg synes sørme også, at det er respektløst over for dig!! - han kan jo se at du bliver ked og oprørt over det. Hvad bilder han sig ind?! Forstår ikke at din mor vil finde sig i ham - at han skræmmer (og måske endda skader) katten, og gør hendes datter ked af det.
Bed din mor om at få ham til at opføre sig ordentligt. Hvis han ikke kan tåle at se en kat på bordet, så kan han tage den stille og roligt og sætte den ned på gulvet. ... det skulle en voksen mand da nok kunne finde ud af.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 145
Han hvæste, var helt hysterisk og skreg og hylede hvis personen prøvede at holde ham eller røre ved ham, og han styrtede afsted hvis personen nærmede sig ham,, så sad mig og personen og spiste en dag(bla. noget med rejer), og personen prøvede så at give ham et par rejer, og efter det var Àron overhoved ikke bange for personen mere, og lader sig nu kæles, holdes og røres af personen...
Kram -
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 145
Er den vandt til at måtte gå på bordene? Fordi så er det da klart den ikke forstår at den ikke må det mere...
Men få da din mor til at fortælle ham at han skal respektere jeres dyr, selvfølig har han ret til ikke at ville have at katten skal gå på bordene, men så kan han da lære den at den ikke må det, på en lidt pænere måde,..
Jeg ville da heller ikke lige turde at komme i nærheden af en person som kylede mig ud af døren hvis jeg gjorde noget forkert, den er jo sikkert rædelslagen for at gøre noget forkert når den er i hans selvskab...
F.eks. sidste år vækkede min <b>Rose</b> mig 5 gange klokken 4 om natten, med omkring 5 minutters mellemrum for at blive kælet, 5 gang hun vækkede mig blev jeg simpelthen så sur fordi jeg var så træt at jeg skubbede til hende så hun væltede ned af sengen, og derefter sendte jeg hende uden for døren, hun har simpelthen været så død fornærmet på mig lige siden og har endnu ikke tilgivet mig 100%, hun kommer aldrig op og kæler med mig i sengen mere, og hun lader mig sjældent kæle hende, medmindre det er hende der kommer til mig,...
De har gode hukommelser de katte...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Det er naturligt for katte at søge i højderne. De betragter ikke vores borde, senge, reoler osv. som værende noget forbudt, men som en naturlig del af deres territorium.
Jeg synes du skal tage en snak med din mor omkring hendes mands behandling af katten, så må hun tage affærde og forklare ham at sådan behandler man ikke dyr!!!!
I mine øjne tangerer den behandling af et dyr til dyrplageri.
Kat meget BANGE!!! Ö