{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Freddie snakker
  • #1   8. jun Kontaktsøgende kat. Det kan hænge sammen med alder, begyndende demens, mistet kat i flokken og og og.... Vi har en, der råber, når hun mangler min mands opmærksomhed. smiley

• #2   8. jun Jeg skal ikke tænke i stofskifte?
    Jeg fik nemlig at vide af dyrlægen, at hun havde undersøgt ALT, men den dag hvor han blev efterlyst, der fandt jeg ud af, at hverken i efteråret eller tidlig forår havde hun lavet en stor blodprofil.... så det passer altså ikke smiley

• #3   8. jun En blodprøve er alt godt, når katten kommer op i alderen.

• #4   8. jun Susanne:
    Det fik han taget både i efteråret og i foråret pga. at han er på Solensia, så det irriterer mig grænseløst, at de ikke har taget den store profil - især når hun siger, at hun har undersøgt ALT!

• #5   8. jun tror det hænger sammen med alderen
    har selv Kalle som fortæller ALT hvad han foretager sig.
    Dog er der en del ældre katte som får nedsat hørelse, og her kan de godt begynde at snakke mere, og gerne lidt højere end normalt

tror ikke at Freddie har noget med stofskiftet. Krumme har fået for højt stofskifte, og han er ligesom at have en kat med ADHD. Totalt oppe og kører 24/7. Spiste hele tiden, men tabte sig. Han får nu medicin, og er helt mere normal kat
    har også haft en med for lavt. Hun var "bare" tyk, Til trods for at hun faktisk ikke spiste så store mængder mad

• #6   8. jun Mitti snakkede også meget og HØJT, men det var jo leveren som ikke fungerede, og alle tegn var diffuse, i starten var det jo kun, at han opholdt sig nye steder, snakkede i et væk, sad og stirrede, pludselig ikke var bange, men spiste som ellers og bakkeindholdet var som det plejede.
    Nu Røde er blevet alene, snakker han også mere, for før var det altid Mitti som fortalte når det var spisetid, når døren skulle åbnes til haven og mange andre ting, også før hun blev syg, nu må Røde jo fortælle mig det, der er ikke andre til det.

Kommentér på:
Freddie snakker

Annonce