491 visninger
|
Oprettet:
Tør shampoo?? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der bruger tør-shampoo til deres langhårede katte og har et mærke de vil dele erfaring omkring?
Min hankat er panisk angst for kammen, men jeg vil så gerne have ham fedtet af og jeg tænkte at en tør-shampoo måske var en mulighed for at få ham fin i pelsen igen, så den ikke er så svær at rede ud, da den filtrer meget, når den er så klasket.
Kom glad med gode/dårlige oplevelser med tør-rens
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Katte: 5 Emner: 12 Svar: 134
hvis det er en perser er min erfaring lær den at kunne lide kammen tag en børste som ikke reder i pelsen til at start med og så godt med godbider og så derefter en kam der reder lidt mere og ja tilsidst kan den for håbentlig lide det... ved det er svært at lære en kat det men det kan lade sig gøre....
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Der findes også shampoo der er vådt, men som ikke skal skylles ud... nogen erfaringer med det?
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Katte: 5 Emner: 12 Svar: 134
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Jeg har idag redt ham helt igennem på den ene side af kroppen. Det gav 2 skrammer, så det var egentlig billigt sluppet *pyyh*
Det er altså ikke sådan at jeg ikke redder ham jævnligt (3-4xugenligt), men nu hvor han fælder sidder den løse uld nemt og laver filtrer og hans pels fedter også mere. Desuden fedter hans pels fordi han sveder, når han bliver redt.
Tør shampoo??