{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Udstillinger :-) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har lige siddet og læst om udstillinger, da jeg har overvejet lidt om Dia skal til udstilling.. men har nogen spørgsmål som jeg lige håber på i vil hjælpe mig med smiley Eller henvise et link smiley

Hvor gammel skal de være før de kan komme til udstilling?
Hvordan vender man sin kat til at være på udstilling, altså at være i et bur og med så mange andre katte i lokalet? smiley
Skal man have en kat i bad inden udstilling?
og kan jeg godt komme på en udstilling og se hvordan der ser ud og hvad der sker uden at have katten med? smiley

Katteknus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillinger :-)
  • #2   10. feb 2009 Du kan sagtens komme som publikum, hvilket jeg vil anbefale dig, så har du et bedre indblik i hvad der foregår og hvordan det hele ser ud på en udstilling.

• #3   10. feb 2009 Lotte: rettelse... en killing skal være MINIMUM 3 måneder inden den kan udstilles, altså er 12 uger ikke nok!!!!

• #4   10. feb 2009 Ja, vil også gerne først se en udstilling først.. for har altid haft lidt i mit hovede at jeg syntes det var synd for katten.. men jeg er jo også en pyllermås smiley
    Jeg kender ikke nogen i min omgangskreds der holder racekatte, udover mig selv smiley Så det har jeg desværre ikke rigtig mulighed for.. men må tage til udstilling et par gange inden smiley
    er der en side, hvor man kan se hvor der bliver afholdt udstillinger?

min opdrætter,har lært killingerne fra start at blive vendt på ryggen for f.eks. at få klippet negle, og til at blive løftet, så det er bare dejligt smiley
    Nu er det så bare mig der skal lærer det.. hehe smiley

• #5   10. feb 2009 Dia er også 17 uger, så hun er gammel nok smiley Men det er rart at vide hvordan og hvorledes med udstillinger smiley

• #6   10. feb 2009 Er der en side, hvor man kan se hvornår der er udstillinger i f.eks. nord eller midtjylland smiley ??

• #8   11. feb 2009 hej Dorthe..

hvis du nævner hvor i landet du bor, kunne det være at en udstiller ville ta dig under sine vinger, og ta dig med ..for i starten kan det være noget forvirrende...

Men det er hyggeligt at se alle de smukke katte & snakke katte med alverdens folk.

så pøj pøj med det

Mange miau
    Lonnie

• #9   11. feb 2009 Lotte: Jeg kan bare ikke finde rundt på den side.. det kan godt ske det bare er mig der ikke har fundet systemet endnu smiley hehe:-)

Lonnie : Jeg bor i den "fantastiske" by Aalestrup:-)

Kommentér på:
Udstillinger :-)

Annonce